Nokia N8?

*naftaline*

Forelsket i forumet
Etter å ha overtatt andres tlf i flere år har jeg bestemt meg for å slå til å kjøpe ny.. Men jeg er så ufattelig kresen! [8D]

Så litt på ei venninnes Nokia N8, og likte str, men man får jo ikke noe særlig inntrykk av å SE på en tlf.

Noen som har den? Er dere fornøyde?

henger meg på denne..for har tittet litt på den selv[8D] men bare sett på den..akkurat som deg

Mannen min kjøpte den rett før jeg kjøpte iPhone..
Det er ingen dårlig telefon, langt i fra.. men den når ikke iPhone opp til leggen når det kommer til "underholdning", så han bytter sin nå straks etter å ha sett min.[:D]

jeg har den å er kjempe fornøyd med min [;)] har hatt den i snart to mnd å kunne ikke tenkt meg å bytte den ut [;)]

Sambo har den. Hadde kameraet hatt bedre funksjoner, hadde jeg også kjøpt en sånn [:)] ("Skikkelig" mobilkamera er et must for meg [8D])

Har hørt at kameraet er knallbra, og at ellers er den grei. Men ingen fantastisk telefon, de som har den anbefaler andre telefoner. Hvertfall de jeg kjenner som har den, og som har hatt andre smarttelefoner før N8. 

Hmm.. Takk for svar, virker som en ok tlf da?

Jeg lånte en iPhone i to uker, og ble faktisk ikke overvettes imponert. Men så er jeg utrolig kjedelig av meg da, bruker en tlf til å ringe og sende mld med. [:-] Og så er det kult om kamera er bra. Men trenger ikke mer. Kanskje man endrer mening når man har alle mulige dingser foran seg? [8D]

Flere som har denne?

ORIGINAL: *naftaline*

Jeg lånte en iPhone i to uker, og ble faktisk ikke overvettes imponert. Men så er jeg utrolig kjedelig av meg da, bruker en tlf til å ringe og sende mld med. [:-] Og så er det kult om kamera er bra. Men trenger ikke mer. Kanskje man endrer mening når man har alle mulige dingser foran seg? [8D]

Flere som har denne?

og det er lett å være på internett... disse 4 tingene trenger jeg mobilen til, og n8 passer perfekt til meg[;)]

ORIGINAL: SnuppaogLillebror

Flere som har denne?

og det er lett å være på internett... disse 4 tingene trenger jeg mobilen til, og n8 passer perfekt til meg[;)]

Internett ja, nymotens greie det der.. [8D]

Men kanskje man prøver den da. [:)]

ORIGINAL: SnuppaogLillebror

Flere som har denne?

signerer

Har n8 og synes den er knall!! Bedre kameratelefon har ikke jeg sett, noe som er et must for meg! Mye bedre enn HTC som sambo har.

Back
Topp