Noken som har delt nyheten på Facebook? :-)

Lurer på om jeg venter til etter fødselen denne gangen. Hvis jeg klarer :p
Kanskje før/etter-bilde; "igår; -magebilde- idag; -babybilde-" :p
 
jeg har ikke tenkt å dele det på noen grand måte offesielt. det er ikke hemmelig lengere, så visst noen skriver noe er det greit, men jeg kommer sikkert ikke til å lage en greie av det:)
 
Jeg delte nylig på instagram, der har jeg en litt mer begrenset gruppe venner enn på facebook, som florerer av venner og bekjente.. :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Deler etter fødsel. Som sist


Gutt 11
Gutt aug/sept 14
 
Tenkt å ta bilde av babysko/labber mellom mine og sambos sko. Men ikke før oul... <3


Sent from my iPhone using BV Forum
Dette skal jeg gjøre å skrive fødselsår på et ark under hvert skopar:) kan vise dere når jeg har tatt bilde, kanskje jeg gjør det i dag:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi tok bilde av meg,der jeg hadde sløyfe rundt magen med en lapp,der det stod:
"Verdens beste julegave åpnes ikke før 02.august" (da vi mente det var termin).
Dette var i desember og vår måte å dele nyheten med venner og familie i Norge,da vi selv bor i Danmark!:)
 
Jeg vurderer også å dele i morgen, men hadde egentlig tenkt å vente til lille er født... Er fremdeles litt forsiktig og tør ikke helt å slippe jubelen løs, selv om jeg har begynt å handle litt og alle nærmeste vet :)
 
Vi har ikke annonsert noe på noen medier, og kommer nok ikke til å gjøre.. Ihvertfall ikke før etter fødsel :) ikke for at det er hemmelig lenger, men for at jeg ikke føler for å informere alle heller! ;) men synes jo selvfølgelig det er koselig å se dem som velger å dele det da :)

Sent from my Nexus 4 using BV Forum mobile app
 
Laga en livshendelse ;)


Sent from my iPhone
 
Tror vi deler det i morgen, så får vi se hvem som tar det som en aprilspøk og hvem som ikke gjør det ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Delte det når jeg var 20 uker ca. Mannen skrev en status om at vi ventet ei lita jente i august. Jeg gadd ikke å poste noe, men poster noen bilder på instagram av babyklær og sånn :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vært på ul idag, og delte det på fb i dag :) Er bare en til nå som trir det er en april snarr :)
 
Posta dette i dag:)ImageUploadedByBV Forum1396364296.503723.jpg


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Delte 1. april, fikk masse gratulasjoner og en del meeeget skeptiske. Delte det å legge ut ULbilde og skrive #4


Sent from my iPad using BV Forum
 
Back
Topp