Noken som har begynt...

kingofthehills

Betatt av forumet
å få mage? [:D] Er straks 14 veker, og har allerede fått mage, er førstegangs.. Trodde ikkje det var mulig eg! Kan vel kanskje ha noe med mine fraverande magemuskla å gjere...  Hihihi [;)] Men har hatt flat mage helt til det kom en liten mage rundt veke 12, større no, og eg veit det ikkje er luft!

Anyone?? [:D]

har ikke fått så stor mage nei. men kjenner at det er en hard klump under navlen, så litt større er den jo[:)]

Jeg er også førstegangs,
men hos meg syns det nesten ikke,
men det er like greit for er ikke så mange
som veit det enda [8D] Håper ikke det syns
før etter ordinær ul 25 august! da kan magen
bare komme.

bare luft mage her ;) livmora har ikke kommet over skam beinet enda

Ææææh.. No føler eg meg berre feit og unormal [X(][:)] Buhu!

Nei vettuka, nok for et hormontroll eg er.. Eg skal berre vere stolt over den magen eg har Viser vel bare at det vokser godt inni der <3

Mage her i gården, men har fortsatt litt hengebuk fra alle de andre sv.skapene mine [8D]

jeg har også begynt å fått mage, og det er IKKE luft[:D][:D] er tredjegangs, har litt mage fra før, men babymagen kom tidlig denne gangen her

Jeg er fortsatt endel oppblåst, men nå er det litt babymage i tillegg. Livmora mi er snart halvveis opp til navlen, men så er jeg 2.gangs også da...
Med førstemann fikk jeg tidlig nok mage, i uke 15.

Her har man fått KJEMPE mave. ser ut som jeg er 6-7 mnd..... kjenner det er deilig å kunne ha en grunn, men jeg føler meg så utrolig feit, selvtillitten har sunket kjempe masse.. huff, lurer på hvordan ejg kommer til å se ut etter fødsel, en stor hvalross sikkert [:(]

ORIGINAL: Tinan

Her har man fått KJEMPE mave. ser ut som jeg er 6-7 mnd..... kjenner det er deilig å kunne ha en grunn, men jeg føler meg så utrolig feit, selvtillitten har sunket kjempe masse.. huff, lurer på hvordan ejg kommer til å se ut etter fødsel, en stor hvalross sikkert [:(]

Eg trur du er aldeles kjempefin Tenker at vi får bare prøve å fokusere på det positive, at vi har et voksende lite gull inni oss! Som tar den plassen den trenger [:)] Så jenter- vi får omfavne dei magane vi har, dei bærer på verdens største mirakel Trenger mirakelet mitt så masse plass, så får det masse plass[:)]  Så å ha gått frå å vere kjempelei og furt fordi eg som deg føler meg som tidenes kval allerede, er kjempeglad nå [:)] Og etter fødsel får vi prøve å trille det av oss heller [:D] hihihih

Eg trur du er kjempefin!

Hehe, du er søt å da Superlol...

Ja jeg liker jo maven min siden jeg vet det ligger en dyrebar skatt inni der. men selvtillitten er ikke på plass enda, skal prøve å få lagt ut bildet etter hvert, har lagt ut å¨fb. er mye lettere der hehe..

jeg kan se en liten kul helt nederst og er allerede kommet inn i mammaklær, klarer ikke å gå med noe stramt over magen. Men det jeg har kjøpt kan en ikke se er mamma klær, ser ut som vanlig klær, kjøpt dongeribukse, joggebukse og tigths og to topper, er så deilig når det ikke strammer på magen :) i morgen er jeg 13 uker så magen er begynt å bli litt synlig :) gleder gleder meg

Ja jeg liker jo maven min siden jeg vet det ligger en dyrebar skatt inni der. men selvtillitten er ikke på plass enda, skal prøve å få lagt ut bildet etter hvert, har lagt ut å¨fb. er mye lettere der hehe..

Ja, legg ut bilde [:)] Kanskje eg og skal gjere det, hmm.. [:-] Ja, den selvtilliten kan jammen å gjemme seg.. håpa den kjem for fullt snart [:)] er vel ikkje så masse eg kan sei for å gjere det bedre [&o]

høyreklikk på bildet på fb, velg 'kopier bildeadresse', - på bv velg 'image' og putt inn linken der...

Jeg har begynt å få litt. Livmora har kommet ganske langt opp hos meg allerede så ikke så rart.

Jeg er i uke 14 i morgen, magen har begynt å komme[:)] du er nok ikke alene, jeg er også førstegangsfødende. Hadde nok de samme planene som deg om ikke å fortelle noe, men nå begynner det å bli slitsomt å gjemme magen[&:]Må nok bare pent slippe bomben[:D]

ORIGINAL: Alvani

høyreklikk på bildet på fb, velg 'kopier bildeadresse', - på bv velg 'image' og putt inn linken der...

Var fullt i alt, men fik klagt den inn i skrift. hmmm trokke dette funker ,ehhe får heller få ei venn til å gjøre det. [;)]

Jada, ser det så vidt her hvis du vet det[;)]

men om morran når jeg ligger på ryggen, og blæra er full, da har livmora flytte seg opp, og ligger på høyre side rett ved navelen. Ser ganske rart ut da....

ORIGINAL: *oppsideisi*

jeg har også begynt å fått mage, og det er IKKE luft[:D][:D] er tredjegangs, har litt mage fra før, men babymagen kom tidlig denne gangen her

Samme her..... [:D] Fikk beskjed av legen at jeg fikk fort mage fordi det "bare"er 9mnd (7mnd siden når jeg blei gravid da) siden jeg var høygravid [;)] Sånn magen min er nå, var den sist når jeg var 4-5mnd på vei [8|] [:D] Men jeg er bare stolt av den, å det må du også være [;)]

Back
Topp