tody Blir kjent med forumet 22 Jan 2006 #1 Hei hei[:D] Har lyst til å bli kjent med noken fra telemark her å eg, viss det finnes da....[:D] Har termin 10 april
Hei hei[:D] Har lyst til å bli kjent med noken fra telemark her å eg, viss det finnes da....[:D] Har termin 10 april
tody Blir kjent med forumet 23 Jan 2006 #2 Koselig!! ikkje så langt unna det!! går på skole der faktisk...[;)]
tody Blir kjent med forumet 25 Jan 2006 #3 hei hei. Neimen ikkje enkelt å bu borte fra, spesielt ikkje i ein slik situasjon.. Håper du vil trives så lenge da..
hei hei. Neimen ikkje enkelt å bu borte fra, spesielt ikkje i ein slik situasjon.. Håper du vil trives så lenge da..
Dronninga Første møte med forumet 2 Feb 2006 #4 halla:) e æ itj frå telemark, men studere i notodden. Har itj så mange nære vænna her så e flytte hem snart te trøndelag, permisjon... E har termin 2 april[:D]
halla:) e æ itj frå telemark, men studere i notodden. Har itj så mange nære vænna her så e flytte hem snart te trøndelag, permisjon... E har termin 2 april[:D]
tody Blir kjent med forumet 5 Feb 2006 #5 Hei[:D] Eg å studerer på notodden.. Men det e fleksibelt da, på førskolelinja.. Hva studerer du?