Noken ebay brukara her inne? :)

HelenaH

September 2013 & April 2015 <3
Aprilbarna`15
Ja, overskrifta seie vell sitt :P
Eg elska ebay og handla der ganske ofte, så derfor lurte eg på om det var noken andre her inne som og brukar ebay så kansje har noken gode funn og dele med meg/oss? :)

Ja, overskrifta seie vell sitt :p
Eg elska ebay og handla der ganske ofte, så derfor lurte eg på om det var noken andre her inne som og brukar ebay så kansje har noken gode funn og dele med meg/oss? :)

Har handla et par ganger der, men ikke mye

Her e noken ting eg nylig har kjøpt vertfall :)

Uglehue i ull

Gravidkjole

Julekjole til dattra mi

Jakke/cardigan

Høst jakke til dattra mi

Heil smekke

Har fått kun fått smekka endå og venta på resten i posten ganske snart :)

Den julekjolen var helt nydelig, så den bestilte jeg i rød til frøkna vår også ☺️ Takk for tips! Synes ofte de er små i str., så jeg bestilte i en størrelse større ☺️ Håper den er like fin som på bildet.. Har litt varierende erfaring med kjoler kjøpt via ebay, men samtidig koster de så lite at det er verdt å ta risken!

Noe av det du trenger? ;) Koster fort litt hjemme... Kluter ol. Fornøyd med Alt! Spes det i bambus. Det er dyrt her hjemme!

Den julekjolen var helt nydelig, så den bestilte jeg i rød til frøkna vår også ☺️ Takk for tips! Synes ofte de er små i str., så jeg bestilte i en størrelse større ☺️ Håper den er like fin som på bildet.. Har litt varierende erfaring med kjoler kjøpt via ebay, men samtidig koster de så lite at det er verdt å ta risken!

Ja, det gjorde eg og :)
Har sett bilde av den frå folk som har fått den, og den ser like fin ut så håpa på det beste! Syns det e vanskelig og finne fine julekjola på butikkane runt om..

Har bestilt en body derifra, ellers ingenting baby-greier.
Jeg er medlem av ei facebook gruppe, ebay barn og baby, og der er det flere som er skeptiske til å kjøpe ting som skal i munn til barn, eks: en smokke som målte tempen på barn, og skeptiske til at det kunne komme gasser av klær og håndduker.
Siden jeg vet INGENTING av hva de prater om, så hindrer det meg en del. Har sett masse flotte håndduker, vaskekluter, sengetøy og andre praktiske ting vi trenger, men jeg er redd for å kjøpe noe som kan være skadelig.
Jeg tenker at det de sier må jo komme ifra en plass?

Ellers så har heg nettopp begynt å strikke, så jeg har bestilt masse strikkepinner og greier på eBay :-)

Har bestilt en body derifra, ellers ingenting baby-greier.
Jeg er medlem av ei facebook gruppe, ebay barn og baby, og der er det flere som er skeptiske til å kjøpe ting som skal i munn til barn, eks: en smokke som målte tempen på barn, og skeptiske til at det kunne komme gasser av klær og håndduker.
Siden jeg vet INGENTING av hva de prater om, så hindrer det meg en del. Har sett masse flotte håndduker, vaskekluter, sengetøy og andre praktiske ting vi trenger, men jeg er redd for å kjøpe noe som kan være skadelig.
Jeg tenker at det de sier må jo komme ifra en plass?

Ellers så har heg nettopp begynt å strikke, så jeg har bestilt masse strikkepinner og greier på eBay :)

Sjønna du er litt skeptisk til visse ting. Eg har kjøpt både leika, kle og smokka på ebay! Ser ann selgaren og lese på varene er viktig. Hadde det ikkje vert for DESSA smokkane som eg har til jenta mi, hadde vi hatt ett stort problem! Ho tar kun dessa og ho elska dei! :) Dei e kjøpt frå ein Top-rated seller og :)
Og så lenge ein vaska klena, handukane og sengesette før bruk, ser eg ikkje probleme med det.. Masse av klena vi kjøpe på butikkane her heime e fulle av kjemikalia og må vaskast dei og før bruk :)
Vi bruka masse kle som e laga i kina foreksempel, det er jo der mesteparten av alt blir laga :)

Back
Topp