Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, overskrifta seie vell sitt
Eg elska ebay og handla der ganske ofte, så derfor lurte eg på om det var noken andre her inne som og brukar ebay så kansje har noken gode funn og dele med meg/oss?
Heldig, då har du ikkje blitt tatt av basillen endåHar handla et par ganger der, men ikke mye
Heldig, då har du ikkje blitt tatt av basillen endå
Noken tips/funn?Handla masse der for et par dager siden noe gaver å slikt
Her e noken ting eg nylig har kjøpt vertfall
Uglehue i ull
Gravidkjole
Julekjole til dattra mi
Jakke/cardigan
Høst jakke til dattra mi
Heil smekke
Har fått kun fått smekka endå og venta på resten i posten ganske snart
Den julekjolen var helt nydelig, så den bestilte jeg i rød til frøkna vår også Takk for tips! Synes ofte de er små i str., så jeg bestilte i en størrelse større Håper den er like fin som på bildet.. Har litt varierende erfaring med kjoler kjøpt via ebay, men samtidig koster de så lite at det er verdt å ta risken!
Var oppi 52 pakker her en uke... På en gang! Weee! Elsker Ebay!!!
Jatakk! link til deiNoe av det du trenger? Koster fort litt hjemme... Kluter ol. Fornøyd med Alt! Spes det i bambus. Det er dyrt her hjemme!
Har bestilt en body derifra, ellers ingenting baby-greier.
Jeg er medlem av ei facebook gruppe, ebay barn og baby, og der er det flere som er skeptiske til å kjøpe ting som skal i munn til barn, eks: en smokke som målte tempen på barn, og skeptiske til at det kunne komme gasser av klær og håndduker.
Siden jeg vet INGENTING av hva de prater om, så hindrer det meg en del. Har sett masse flotte håndduker, vaskekluter, sengetøy og andre praktiske ting vi trenger, men jeg er redd for å kjøpe noe som kan være skadelig.
Jeg tenker at det de sier må jo komme ifra en plass?
Ellers så har heg nettopp begynt å strikke, så jeg har bestilt masse strikkepinner og greier på eBay
Kass app e det?Har blitt bitt ja!! Nå går det i appen wish Funnet såå mye fint!
Har funnet meg masse klær der. Alt fra undertøy, til vinterjakke Billig er det ogsåKass app e det?
Bruka Ebay appen eg