Noka vs nutrilett shakes

Har bar prøvd nutrilette siden det er enkelst å få tak i. Tror kanskje det er det billigeste også. Nå har de også fått like stort utvalg som Noka med supper og slikt. Du kommer helt sikkert til å få masse pes for slike dietter, men har erfart selv at det gir resultat.

Man kan ikke bruke dette som en langvarig slankekur, men som en kick start er det fantastisk, effektivt og kjempe motiverende. Selv gikk jeg på dette i 2 uker. Hadde 4 måltider med dietten og vanlig middag sammen med familien. Jeg drakk veldig mye vann også. Jeg gikk raskt ned i vekt. Etter 2 uker økte jeg til 2 vanlige måltid, så etter noen dager ett til..osv. Spis hver 3. time, tren litt (blir litt matt av lite næring) Men hver bevist når du skal spise vanlige måltider.

Noka..for den smaker best.

Nutrilett vokser i kjeften blææææ[:'(]

Liker best Noka -jordbær, minner om milkshake.Ellers liker jeg Nokas-nudlene(kjempegode) og de energi-barene som er laget av frø ol.

Klarte meg 14 dager på Noka før eg gikk lei ..Spiste bare 1 måltid skikkelig mat (middag) til dagen ellers spiste jeg Nokas til alle måltider

Gikk ned 4 kilo..er en fin måte å "jumpstarte" slankekurer

Har planer om å drikke shakes til lunsj og kvelds, spise vanlig mat ellers.. Er kun for å få i meg disse måltidene, som jeg ellers bruker å hoppe over..

Ja de gir nå i alle fall den næringen du skal ha. Jeg har også hørt at Noka smaker bedre en nutrilett men har som sagt bare smakt nutrilett selv og synes det var greit.

vil gi deg ett bedre tips HERBALIFE!!!

går selv på den enda, men kun som vektregulerende og ikke som slanking.....gikk ned nesten 20kg på å gå på shake en periode i fjor vinter og de smaker GODT!!!

ca 400kr for en boks til over 20 måltider - 19kr pr måltid[:D][:D]

Finnes i utallige smaker, jordbær, vanilje, tropisk, sjokolade, caputino, cookies and cream....sikkert fler og som jeg ikke husker[8D]

kan blandes med melk, juice, vann og saft[;)]

er en måltidserstatter og ikke en slankeshake - som gjør at du kan gå på den så lenge du vil uten problemer[:D][:D] regulerer bare antall måltider med shake[:)]

hørt om xtravaganza??

fornøyd med det jeg[:)]

xtravaganza
ORIGINAL: ¤Ida

hørt om xtravaganza??

fornøyd med det jeg[:)]

Aldri hørt om..? Litt skeptisk til ting jeg ikke har hørt om før ;)

De smaker begge drit... [8D]

Back
Topp