Nok melk?

Helt normalt at de får litt luft og kan ha en del vondt i magen når de er så små, men det går seg til etterhvert. Jeg måtte kutte ut salat og rå grønnsaker, for det reagerte mi lille på. Da ble hun veldig oppblåst i magen og skrek hele kvelden stakkar :(

Har ikke spist noe som skal være hardt for magen heller.. Men får følge med det litt. Men du synes ikke det høres ut som sult? Overnervøs mamma her tydeligvis

Hvis hun sover fem timer en økt og så to timer, så tenker jeg at det er "natten" hennes og at hun bare har litt upraktisk døgnrytme (det er jo vanlig i begynnelsen). Og barn med kolikk eller økedøgn er værst på kvelden. Og "kvelden hennes" er tydeligvis litt senere.

Så nei jeg tror ikke det er sult, selv on hun (som andre babyer) kan være ekstra sulten på kveldstid.

Kanskje hun sover godt fra 4tiden fordi da har hun endelig fått masse fet melk, som den er på natten? Er vel ekstra sovehormoner i melken på natten også, er det ikke?

Har ikke spist noe som skal være hardt for magen heller.. Men får følge med det litt. Men du synes ikke det høres ut som sult? Overnervøs mamma her tydeligvis
Nei, egentlig ikke... magen derer er som ei lita nøtt de første ukene, så den trenger bare påfyll ofte. Så lenge hun tisser og bæsjer så skal hun få i seg det hun trenger :)

Og har du mulighet så ta en lengre trilletur på dagen, da får hun frisk luft og sover ekstra godt noen timer ;)

Back
Topp