ORIGINAL: Inmari
Jeg er imot og har aldri prøvd engang, men jeg er ganske engasjert imot. Kjenner desverre fryktelig mange som har dødd av overdoser. Mange av disse startet med hasj, eller ja, også alkohol, men man krysser tross alt en litt større grense når man eksperimeterer med hasj.
Sambo har brukt en del hasj tidligere (lenge før jeg traff han) og han har fortalt at det var veldig hardt å slutte og at det påvirket livet hans veldig i negativ retning. Heldigvis klarte han å slutte uten hjelp.
Jeg er ikke interessert i at barna mine skal vokse opp i et land hvor hasj er legalisert og helt greit.
Vet det ikke var slike svar du ville ha, men jeg kan ikke svare deg på det du spør om og engasjerer meg litt for mye til å la det ligge...
Lov å engasjere seg selv om du er imot og aldri har brukt[;)] Og jeg tenker sånn som deg..
Jeg og har mistet flere kjente i overdoser.. og alle disse startet med hasj.. etterfulgt av andre sterkere stoffer..
De drev ikke med alkohol.. kun hasj og vanlig røyking.. sikkert en øl eller 2 innimellom også.. men hovedsaklig hasj..
Hasj er inngangen!!