Nok en vognpose...

Nepomuk

Elsker forumet
Ferdig med nok en vognpose! Denne er til en nabo som bestilte av meg da, for jeg har vel egentlig nok selv [;)] Den er med ullfor og er skikkelig god og varm. Aurora har brukt sin på de kaldeste dagene uten å måtte ha på seg masse klær. Er faktisk kun den billigste Ikea-dynen inni (den til 25 kr) men den holder godt allikevel.

Sånn ble den:

Her er den jeg har sydd til meg selv med ullfor:

kjempe stillig den var

så flink du er[:D][:D]

Så flink du er[:D]

ORIGINAL: Nepomuk

Ferdig med nok en vognpose! Denne er til en nabo som bestilte av meg da, for jeg har vel egentlig nok selv [;)] Den er med ullfor og er skikkelig god og varm. Aurora har brukt sin på de kaldeste dagene uten å måtte ha på seg masse klær. Er faktisk kun den billigste Ikea-dynen inni (den til 25 kr) men den holder godt allikevel.

Sånn ble den:

Her er den jeg har sydd til meg selv med ullfor:

D*ven!!!!![:-][:D][:D][:D][:D]
Det er seriøst den fineste vognposen jeg har sett!!!![:-][:D][:D][:D][:D]

WOW!!! bøyer meg i støvet. Så flink du er!!

Genialt med slike vognposer[:)][:)][:)]

De var kanonfine!

Ååå... så flink du er!!!

Jeg har så lyst på en slik sommerpose.. men har ikke symaskin en gang.. hi hi [8|]

Må være kjekt å kunne lage de selv..[:D]

nydelie....æ vil å ha...hehe...syr du på bestilling?

De er kanonfine [:D]
Skikkelig kreativ du er altså.

Takk, søte jenter [:)] Jeg har bestilling på en til, og siden det bare er noen få uker (4) til jeg begynner å jobbe igjen tør jeg ikke ta på meg flere oppdrag akkurat nå... Holder også på med masse andre småting for meg selv (meitai som snart er ferdig, sommerpose) + at jeg skal hjelpe ei venninne å legge opp endel klær.

Men dere som har symaskin selv: Det er ikke så veldig vanskelig, altså! [;)] 

ORIGINAL: juligutt

Hva er oppskriften?
gjerne på sommerpose...

Du finner noen på hobbyforumet, men det er ikke helt sånn jeg lager mine. Kan beskrive nærmere senere, akkurat nå må jeg komme meg i dusjen etter trening før jeg får besøk [:D]

helt enig!
Kan ikke du legge ut en oppskrift som er enkel å skjønne?
ORIGINAL: LilleBollenMin

De er vel noen av de fineste posene jeg har sett. KJEMPEFINE! [:)]

Utrolig fine poser. Skulle ønske jeg kunne sy. Har ikke symaskin engang....

ORIGINAL: Lissjuli

helt enig!
Kan ikke du legge ut en oppskrift som er enkel å skjønne?
ORIGINAL: LilleBollenMin

De er vel noen av de fineste posene jeg har sett. KJEMPEFINE! [:)]

Nå har jeg ikke tenkt å sy noen ny vinterpose helt de første ukene (men har en bestilling, så jeg skal snart), men jeg tenkte jeg kunne lage en sånn bilde-for-bilde beskrivelse der jeg beskriver hvert steg... Av og til vanskelig å beskrive med ord, særlig hvis man ikke kan terminologien selv og heller ikke de som skal lese det [8D] Ellers er det som sagt bare å lese litt inne på hobbyforumet også, for man kan få mange gode tips der.

Skal snart i gang med en sommer-fleecepose så kan jo legge ut en bilde for bilde beskrivelse med den for de som har lyst til å prøve seg selv [;)]

Back
Topp