Nok en update.

JPSK

Elsker forumet
Har vært inaktiv her denne siste uken siden hcg-nivåene mine var så lave forrige uke. :´-(

Men i dag fikk jeg resultatene fra gårsdagens blodprøve, forrige tirsdag hadde jeg 53 i hcg i går målte jeg over 900. Det er positivt selv om de ikke er slående høye. Mht at min forrige mens var en abort så kan eggløsningen ha kommet senere, og jeg er ca 5-6 uker på vei. Blir nok tidlig ul denne uken for å se om det er noe fres inni der.

Puh.. Grusomt med all denne ventingen, men tenk om progesteronet og de blodfortynnende virkelig hjelper?? <3

Ønsker deg lykke til og at du ser en liten krabat inni der på ul ;-)

Nervepirrende. . Håper alt er bra med den lille huleboeren din :)

Nummer to er på vei ♥ 18. Februar 2014

Krysse fingre og tær for at det går vegen! Får du komme inn til ul snarest no då? Tvi tvi for at alt er bra:)

Håper alt er bra med spireliten :)

Jente født januar 2010 og gutt født august 2011 og spiren i magehuset ventes 03.02.14 :)

masse lykke til!! håper du har en spire som klamrer seg fast inni der :-)

Tusen takk jenter!! <3

Håper alt er bra og du an se liv:) vil ikke skremme deg, men når min hcg steg sakte så var jeg gravid utenfor livmoren. Godt du skal på ul så du får sjekket det sist:)
Krysser fingrene for at alt er bra:)

Denne har jo ikke steget sakte, den har jo doblet seg 20 ganger på 6 dager. :) Forrige svangerskap i mai så hadde jeg 49 i uke 5 og 98 i uke 6. Så begynte jeg å blø. Iflg menstermin da. Så dette er veldig annerledes. Alle har ulike hcg-nivåer, tror ikke noen spesielle tall indikerer svangerskap utenfor livmoren? (Uten at je skal si det sikkert)

Denne har jo ikke steget sakte, den har jo doblet seg 20 ganger på 6 dager. :) Forrige svangerskap i mai så hadde jeg 49 i uke 5 og 98 i uke 6. Så begynte jeg å blø. Iflg menstermin da. Så dette er veldig annerledes. Alle har ulike hcg-nivåer, tror ikke noen spesielle tall indikerer svangerskap utenfor livmoren? (Uten at je skal si det sikkert)[/quote

Lykke til :) krysser fingrene for deg.
Kan man ta hcg mandag og onsdag feks?

Gullet født 10.04.12 på termin
Ny termin 03.02.14

Man kan det men det har ikke så mye for seg. Jeg tar det hver uke i allefall. :)

Jeg målte hcg onsdag, og da sa legen jeg kunne komme tilbake mandag. Nå var jeg på ul onsdag da, og da var alt ok så da blir det ikke flere prøver..

Har vært inaktiv her denne siste uken siden hcg-nivåene mine var så lave forrige uke. :´-(

Men i dag fikk jeg resultatene fra gårsdagens blodprøve, forrige tirsdag hadde jeg 53 i hcg i går målte jeg over 900. Det er positivt selv om de ikke er slående høye. Mht at min forrige mens var en abort så kan eggløsningen ha kommet senere, og jeg er ca 5-6 uker på vei. Blir nok tidlig ul denne uken for å se om det er noe fres inni der.

Puh.. Grusomt med all denne ventingen, men tenk om progesteronet og de blodfortynnende virkelig hjelper?? <3

Jeg heier på deg!! :) Håper du og jeg kommer i mål denne gangen med crinone og Albyl-E :D

Jeg heier på deg!! :) Håper du og jeg kommer i mål denne gangen med crinone og Albyl-E :D

Ja, tenk så fantastisk! Jeg er skikkelig takknemlig for at jeg har deg her som gjennomgår det samme. :)

Back
Topp