Nok en pp (lang)

hissigproppen

Forumet er livet
Ja, da kom TR i dag... på sykeldag 38.
Jeg som hadde en så god følelse denne mnd... Men da tok jeg feil igjen!
 
Blir lenger og lenger mellom venninna mi og meg, enda vi skulle få barn samtidg (ja, jeg vet det er vanskelig, men vi prøvde nå hvertfall).
 
Akkurat nå har jeg bare lyst til å gi opp hele greia, fordi jeg føler det "aldri" kommer til å klaffe for oss...
Blir irritert av mindre, og så kommer det her og ødelegger dagen for meg :(
 
Vet jeg ikke er den som har prøvd lengst, så all ære til de osm har holdt ut enda lenger enn meg!!
 
 
 
Hei pusita!!
 
Vil bare si at jeg vet hvordan du føler akkurat nå.jeg hadde det akkurat som deg for liten tid tilbake...en råd fra meg, det er lettere sagt en få gjordt  men ikke tenk mye på dette med å bli gravid..hvis du gjør det så utsetter du alt ubevist det er psykisk...det var nemlig det jeg også gjorde...ta en liten pause fra Bv om det er nødvendig...slapp godt av kanskje en liten ferie...men ikke gi opp prøvingen sex annen hver dag er langt mere nok til du blir gravid...tenk ikke på El heller...da skal du se at det klaffer for deg/dere snart som mulig..man må koble av helt med jernen det er min erfaring..se nå er jeg endelig gravid igjen etter en laaang pp...jeg hadde gitt opp håpet helt men ble gravid den mnd jeg minst hadde forventet meg det....Sender deg en stoor trøsteklem dette klarer du tro meg ;)
 
Det er ikke alle det funker for, dette med å ikke tenke på det. Og for dem av oss som rett og slett ikke funker på den måten, så er det enda mer stressende å få høre bestandig at vi ikke skal tenke på det... Ha det i minne, alle dere som "misjonerer" om dette. Det er ikke alle det funker for på den måten.
 
Til pusita vil jeg bare si at jeg vet hvor frustrerende det er med lange sykluser som ender opp i ingen baby. Med lange sykluser i det hele tatt. Og med mensen, i det hele tatt.
 
Du har lov til å være lei og oppgitt, uansett om andre har prøvd lenger enn deg.
 
OM du ønker en pause fra prøvinga, eller fra BV, så ta den pausa. Og om du ikke føler at det er det rette for deg, så ikke ha dårlig samvittighet for det i det hele tatt.
 
Lykke til denne syklusen!
 
Inne å sniker litt idag jeg! Kjedelig  du føler det slik vennen, men snart er det vår tur. Har liksom ikke ord for hvor vondt dette er, men det er noe vi må igjenom. Håper jeg kan snakke med deg på msn igjen snart! Klem
 
Sender deg en  Selv om det er flere som har prøvd lenger enn deg å bli gravid, har du da den fulle og hele rett til å bli lei deg når det ikke klaffet denne mnd heller. Skal man bestandig sammenligne seg med andre - ja da får man liksom aldri retten på å føle noe, for det vil vel alltid være denn som har det værre - om du skjønner? Men samtidig er det viktig å ikke miste håpet, for det er faktisk helt normalt at det kan ta opp til et år å bli gravid. Men skjønner deg som sagt godt - når man først har bestemt seg for å prøve bli gravid- da er man ofte så gira og klar at det liksom ikke kan skje fort nok. Ønsker deg all lykke til [;)]
 
sender en stor klem til deg.
jeg også begynner å gi opp, testet neg idag så den dukker nok opp i løpet av dagen eller imorra. så da er vi også prøvd lenge, da går vi over på den 18pp når mensen dukker opp.
vi får prøve å støtte hverandre og prøve å ikke gi opp.
 
Back
Topp