Nok en mandag :)

God kveld :)
*phuh* FOR en dag! :p Henta en smørblid unge i bhg kl 14.30, hun hadde da sovet to timer i vogna si inne på soverommet i bhg ;) Ute i snøen hadde hun krabba rundt, nærmest på ekspedisjon, i nysnøen på jakt etter leker :D ...hun gråt da hun måtte gå hjem idag :p
Såååå har vi spist laks og stekt ris til middag, Hermine spiste MASSE og syntes det var nyyydelig :D Tydelig at grønnsakene må være stekt med soyasaus og buljong for å smake godt :p ;)

Nå har jeg kollapsa på sofaen etter å ha handla, (sammen med snuppa som var strålende fornøyd fordi hun fikk en brødskalk å tygge på, som hun jobba med gjennom hele butikken og hele veien hjem :rolleyes: ), rydda kjøkkenet og leker, kokt egg og smurt matpakker :) NÅH er det tv og hvile for vond rygg resten av kvelden :)
Synes du har vært ekstremt produktiv i dag jeg da :D
Og for en deilig middag =)

hehe, huff, vi har også sånne kvelden av og til! Da er det bedre å bare ta dem opp et par timer, enn å krangle på soverommet med de :P ;) Sikkert NOE som plager henne så hun ikke fikk sove mer! Men like greit at de er blide når de likevel er våkne! ;)

Ja, mulig hun har drømt og ikke klart å sovne igjen.. prøvd å legge hun igjen nå..hun var ikke så begeistret over det, men:P hun har nok ikke vondt, for er mer sånn jeg-får-ikke-viljen-min gråt:P og gir seg så fort hun blir tatt opp, og DA er alt bra.. haha.. men uff, begynner å bli trøtt selv og har lyst å legge meg:confused:

Back
Topp