Nok en kake fra meg :-)

ORIGINAL: Dollface

nam så bare rå lekkre og gode ut:)
Kjempe flink er du:)

ORIGINAL: BlåBobler

ORIGINAL: Trista

ORIGINAL: FebruarGullet

Holy shit!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Så flink du er!!!![:D] *misunnelig*

ut på butikken å handle inn til kake, og sånn sprøyte dings[;)] 
Er det smørkrem du bruker som "glasur" på alle kakene??

JA PÅ DENNE BLÅ/ROSA KAKA OG DE FIGURKAKENE ER DET SMØRKREM, ELLERS BRUKER JEG MARSIPAN OG MMF (MARSMELLOW-FONDANT) [:)]

Hvordan lager du Marsmellow-fondant da?

btw - knallfine kaker altså

200 gram
marshmellows

2 ss vann

2 ss matfett(smeltet)

ca. 500 gram melis

Tusen takk for oppskrift - skal prøves i helga.
Sambo elsker sånne kaker nemlig [:D] og jeg er klar for å prøve noe annet enn bare marsipan.

Naaaaaaaaaaaaaaaam!! [:)]

er veldig imponert jeg[:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)] Den der så veldig godt ut! Baker du også hvis det er noen som spør deg?

ORIGINAL: Dollface

ORIGINAL: Anjarasoa

er veldig imponert jeg[:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)] Den der så veldig godt ut! Baker du også hvis det er noen som spør deg?

Ja, jeg lager kaker og mat til bursdager og andre store selskap. Går mye i koldtbord og snïtter også.

Jeg holder på med en egen hjemmeside nå. Tror jeg har den ferdig i løpet av helga [:)]

Håper de sparer et stykke til meg![:D]

Eh - forresten, du kan få lage en hel kake til meg også, du[;)][:D]

Kan lage kaker til alle sammen jeg [:D] 

Men vet ikke helt hvordan den blir hvis jeg sender den til Stord.... [8|] [8D]

du e berre sååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå flink!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

wow aldså!

ORIGINAL: nettemor

OII SHIT!!!  Den var skikkelig fin!!  [:)][:)]

Kjempeflink du er !![:)][:)][:)]

å så fine kaker[:)]

ORIGINAL: DivaX

Dette er seriøst noe av det flotteste jeg har sett på kake fronten.. gjett om jeg skal bestille av deg..men hvordan i svarte får man fraktet noe slikt fra sharp til oslo/Jessheim.... Har du forslag?
Vil så innmari bestille kaker av deg neste år.
Hvordan ligger prisene? Jeg super digget digget den kaken som ser ut som ett hus...
Også kunne du kanskje laget noe kult til 30 års dagen min om 2 år...

Du kan få denne til 30årsdagen:

[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Hvis jeg lager en sånn huskake til gutten din i sjokoladakake med smørkrem, så er den veldig holdbar i forhold til kremkake. Så den kan fraktes i bil til Jessheim. Kunne evnt møtt deg halvveis da [:D]

Jeg tar 400kr for de figurkakene, 500kr for den huskaka (den er svær!! Du får ca.60 stykker ut av den. Det er 2 hele langpanner)

350kr for den snaxy "lille" tingen til deg [;)][;)][;)]

Halleluja du er SÅ SINNSYKT FLINK!!!!![:D]

ORIGINAL: lenemor

wow!

Tusen takk, dere  [:D]

Har aldri fått så mye skryt før... Blir rent rørt, jeg..... [:(]

Dette er seriøst noe av det flotteste jeg har sett på kake fronten.. gjett om jeg skal bestille av deg..men hvordan i svarte får man fraktet noe slikt fra sharp til oslo/Jessheim.... Har du forslag?
Vil så innmari bestille kaker av deg neste år.
Hvordan ligger prisene? Jeg super digget digget den kaken som ser ut som ett hus...
Også kunne du kanskje laget noe kult til 30 års dagen min om 2 år...

Du kan få denne til 30årsdagen:

[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Hvis jeg lager en sånn huskake til gutten din i sjokoladakake med smørkrem, så er den veldig holdbar i forhold til kremkake. Så den kan fraktes i bil til Jessheim. Kunne evnt møtt deg halvveis da [:D]

Jeg tar 400kr for de figurkakene, 500kr for den huskaka (den er svær!! Du får ca.60 stykker ut av den. Det er 2 hele langpanner)

350kr for den snaxy "lille" tingen til deg [;)][;)][;)]

Fy dæven for å si det på en pen måte... Den var jammen meg skikkelig snaksy den kaka der...hahaha ler meg i hjel!! Noe så utrolig rått!! [:D][:D][:D][:D][:D][:D]
Skal bestille av deg i fremtiden!!![:D][:D][:D]

Du er hjertelig velkommen til å sende bestilling [:D]

Back
Topp