Nok en kake fra meg :-)

BlåBobler

Forumet er livet
Da har jeg prøvd meg på en kake igjen, og må si jeg er LITT mer fornøyd denne gangen [:D]

Denne hadde da Linnea med seg på skolen i dag:

wow!

OII SHIT!!!  Den var skikkelig fin!!  [:)][:)]

Kjempeflink du er !![:)][:)][:)]

ORIGINAL: lenemor

wow!

ORIGINAL: Skjønningen

W O W Åssen går det ann? [:o]

Flink du er !! Den var KJEMPE fin!! [:)]

ORIGINAL: Skjønningen

W O W Åssen går det ann? [:o]

Flink du er !! Den var KJEMPE fin!! [:)]

prøvd deg på en kake???[>:]Da er du flink å prøve[;)]
Den der var knallfin!!!!![:D]

Det er sånne som deg som gjør at man får prestasjonsangst[;)]    WoW!!!!!!!!!!!!!!!!!

hadde jeg vært så flink hadde jeg bakt hele tiden!!!

hvordan får du det til? har du bare lært deg det selv?
(jeg vil også...)

ORIGINAL: Linda29

Er du konditor eller? [8D]

Nei, ikke konditor. Men jeg er KOKK da [:)] 

Har jobba litt som konditor på Oset høyfjelleshotell i noen år, men føler jeg har glemt det meste jeg lærte der.....

Jeg lagde kake til Jonas sin bursdag forrige helg, og da ble jeg bare såååååå skuffa over meg selv. Så jeg måtte gjøre det godt igjen for sjela mi ved å bake en kake til klassen til Linnea i dag [:)]

Ps! Det er egentlig ikke så veldig vanskelig. Man må bare finne en teknikk og ikke minst ha GOD tid [:)]

Her er den Jonas fikk på sønadg: [:'(]

flotte kaker du lager!!!!!imponert jeg.

wow!

Sign!

Hva slags krem har du utenpå? Er det noe smørkrem eller noe sånt?

ORIGINAL: BlåBobler

Har jobba litt som konditor på Oset høyfjelleshotell i noen år, men føler jeg har glemt det meste jeg lærte der.....

Jeg lagde kake til Jonas sin bursdag forrige helg, og da ble jeg bare såååååå skuffa over meg selv. Så jeg måtte gjøre det godt igjen for sjela mi ved å bake en kake til klassen til Linnea i dag [:)]

Ps! Det er egentlig ikke så veldig vanskelig. Man må bare finne en teknikk og ikke minst ha GOD tid [:)]

Ble du skuffa over deg selv over den kaka der?!?!
Da skal jeg aldri invitere deg på en av mine hjemmelagde kaker i hvert fall....... [8|]
[:D]

ORIGINAL: Minsanten II

wow!

Sign!

Hva slags krem har du utenpå? Er det noe smørkrem eller noe sånt?

Ja, det er smørkrem. Jeg bruker KUN smør, melis og vaniljesukker. Og dropper matfettet, for det gjør den så utrolig kvalmende, fet.... [:'(] 

Dete r en krem for UNGER, dette. Skikkelig klinete! [:)]

ORIGINAL: Minsanten II

ORIGINAL: BlåBobler

Ble du skuffa over deg selv over den kaka der?!?!
Da skal jeg aldri invitere deg på en av mine hjemmelagde kaker i hvert fall....... [8|]
[:D]

Joooo, gjør det da???  [:)][:)][:)]

Jeg blir skuffa fordi jeg vet at jeg kan hvis jeg bare konsentrerer meg nok og tar meg god nok tid! Jeg har gjort det før, og da ble det sååå mye bedre enn dette. SÅ da må jeg klype meg sjøl litt, og gi meg litt kjeft [:@] [:D]

Men bare så det er sagt, så lager jeg stort sett bare helt vanlige kaker! Kjedelig brownies og gulerotkake og sånn [:D]

oi du er jo bare så flink da.. [:)][:)][:)] 

Back
Topp