Nok en grunn for å ikke gå på pillene...



Majanne skrev:
nyttig side dette... har ikke noe prevensjon nå, men burde jo få noe...jeg bare aner ikke hva?

p-piller er uaktuelt, prøvd d en gang..å jeg bare glemmer alltid å ta de...har vurdert p-stav, men såå usikker :S


P-stav, er det den som skytes inn i armen? Jeg har sett å kjent en sånn utenpå huden---helt weird, altså!
 


Snickers skrev:


Majanne skrev:
nyttig side dette... har ikke noe prevensjon nå, men burde jo få noe...jeg bare aner ikke hva?

p-piller er uaktuelt, prøvd d en gang..å jeg bare glemmer alltid å ta de...har vurdert p-stav, men såå usikker :S


P-stav, er det den som skytes inn i armen? Jeg har sett å kjent en sånn utenpå huden---helt weird, altså!


ja, er den...litt ekkelt..men kjekt hvis man slipper mensen :P  men har jo hørt folk som har reagert negativt på den og da, og bare hatt mensen..så jeg er så usikker...

hormonspiral er jo og en mulighet da...men syns det høres så vondt ut :P
 
Vondt?? Nei, det er ikke vondt å sette inn spiral. For meg høres det mye verre ut å skyte inn e pinne i underarmen. Er jo attpåtil så tynn hud der! Nei......alt vi må tenke på, vi kvinnfolk.......
 
Det finnes jo INGEN oppegående leger som faktisk anbefaler p-stav (den i armen) nå lengre!

Det er jo gjort masse forskning på de stavene og det er mange som har fått staven inn i armen og den har kommet ut bak øret og sånne plasser. 
Ikke stabil i det hele tatt!!! Og den kan gjøre kvinnen mindre mottakelig for mannens soldater når de prøver å bli gravid igjen.

Så denne er ett stort NO-NO for min del altså!! Grøsser ved tanken på at noen i helsesystemet faktisk går god for denne med all forskning og dokumentasjon som er gjort altså. 
 
Jeg har en venninne som har hatt pinnen i armen, og hun ble gravid igjen, hun.

Jeg tenker som så, jeg, at noen prev-midler passer for noen, andre ikke---og omvendt.Det vil alltid være noen som det ikke funka for, uansett om det gjelder prev-midler, medisiner o.l.
 
Back
Topp