Nok en gang tilbake her :(

Stinky

Elsker forumet
Himmelbarn
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
fikk i dag bekreftet en påbegynt SA hos legen, skulle vært 8+2. Hadde en MA i juni 2017, ble heldigvis gravid igjen i juli, men føler dette er så urettferdig :( jeg trodde jeg hadde tatt den støyten allerede!
 
fikk i dag bekreftet en påbegynt SA hos legen, skulle vært 8+2. Hadde en MA i juni 2017, ble heldigvis gravid igjen i juli, men føler dette er så urettferdig :( jeg trodde jeg hadde tatt den støyten allerede!
Uff, ja det gjør vondt. Forstår deg veldig godt ❤️ Holder på å miste selv igjen her også. Håper du har god støtte rundt deg ❤️
 
fikk i dag bekreftet en påbegynt SA hos legen, skulle vært 8+2. Hadde en MA i juni 2017, ble heldigvis gravid igjen i juli, men føler dette er så urettferdig :( jeg trodde jeg hadde tatt den støyten allerede!
Klem:Heartred
 
fikk i dag bekreftet en påbegynt SA hos legen, skulle vært 8+2. Hadde en MA i juni 2017, ble heldigvis gravid igjen i juli, men føler dette er så urettferdig :( jeg trodde jeg hadde tatt den støyten allerede!

Uff så leit å lese :( sender mange varme tanker til deg, og håper du har mange gode mennesker rundt deg nå :Heartred takker samtidig for meldingen du skrev da det var meg som mistet. Den gjorde godt :Heartred
 
Takk for klemmer og gode ord:Heartred
 
Uff så leit å lese :( sender mange varme tanker til deg, og håper du har mange gode mennesker rundt deg nå :Heartred takker samtidig for meldingen du skrev da det var meg som mistet. Den gjorde godt :Heartred

Så godt å høre:Heartred humøret mitt er bedre i dag som jeg har fått ting litt på avstand å jeg tørr å tenke litt fremover igjen! Håper den sitter fort for oss igjen:Heartred
 
fikk i dag bekreftet en påbegynt SA hos legen, skulle vært 8+2. Hadde en MA i juni 2017, ble heldigvis gravid igjen i juli, men føler dette er så urettferdig :( jeg trodde jeg hadde tatt den støyten allerede!

Åh det er så vondt å miste! Noen mister dessverre flere ganger, mens andre bare får barn effortless.

Håper dere tar godt vare på hverandre og at spiren sitter snart igjen, når dere er klare for det.
 
Back
Topp