NOIA

La petite princesse

Flørter med forumet
Jeg VET at det sikkert var dumt av meg, men i går kveld testa jeg med sånn digital test igjen. Det var i går rugedag 15, og egget er jo da 17 dager gammelt i følge mine beregninger. Men testen slår fremdeles ut på bare 1-2 uker gravid.... Åh, jeg knakk nesten sammen,- så livet mit i reprise fra før jul, og tolker alt det verste i dette. Er det noen andre ivf'ere her inne som har andre erfaringer? Jeg blir litt usikker mht ivf, og om det vil ha noe å si for testene og hvordan de slår ut. Om man produserer litt mindre hcg i starten enn de "naturlig gravide"og sånn. Jeg spyr nesten av bekymring, kan noen si noe lurt?

Uff det er ikkje nåke kjekt å væra så bekymra. Veit ikkje om eg kan sei nåke lurt, men eg er litt skeptisk til å stola på den testen.. Er jo veldig forskjellig kor mykje hcg den enkelte produserer. Ville heller tatt eit par blodprøvar hos legen for å følga utviklinga av hcg. Det gjorde eg og det var veldig betryggande.

Håpar bekymringane gir seg snart og du kan nyta svangerskapet vidare.

Sender ein god klem til deg[:)]

Ja, jeg gjorde faktisk akkurat det i dag. Selv om prøvesvarene ikke er klare før om ei uke pga langhelga, så bestemte jeg meg for å gjøre det. Ny blodprøve neste torsdag, og så satser jeg på goood stigning!!

Uff, det er forferdelig å være så bekymra[:(] Men hcg stigning er jo veldig individuelt, så forhåpentligvis er det ikke noe å bekymre seg for i det hele tatt. Og du testet jo på kvelden, så da er urinen mindre konsentrert. Kanskje du skal prøve å ta en ny på morgenen? Masse lykke til med svaret på blodprøvene, krysser alt jeg har for deg

Back
Topp