NOEN????

*Trønderpia*

Glad i forumet
Er det noen som har opplevd spontanabort veldig tidlig???
Hvordan var det?? symptomer..

Hadde i uke 11 så ikke vledig tidlig..

hadde i uke 5+4 dager.. ikke noe vondt, men begynte bare å spotte litt å så begynte jeg å blø.. blødde ikke så veldig mye, liknet på mensen blødning, med noen klomper i[:(]

Hadde i uke 3-4 eller rundt der.Visste ikke at jeg var gravid før jeg var hos legen,da hadde jeg blødd i over 2 uker og skjønte at noe var galt.Symptomene mine var at jeg blødde mye og hadde vanvittig vondt i ryggen,har aldri hatt lignende ryggsmerter før.Jeg begynte å blø rett før jeg skulle ha mensen,derfor visste jeg ikke noe før blødningen ikke ga seg.
Men det var ryggsmertene som også ga en pekepinn og at noe var galt.

Hadde i uke 8. Ikke vondt, men blødde mYE!!

mistet i uke 7. begynte å blø litt, og siden bare mer og mer samme dag. forsto ganske fort at det gikk galt, selv om jeg ikke hadde noe vondt i det hele tatt faktisk. det var som en litt kraftig mens (men uten mensvondt)
ble sendt på ultralyd dagen etter, men slapp utskrapning...kroppen ordnet opp selv.

det var trist den dagen, men ganske udramatisk. hadde et barn fra før.

Har opplevd det to ganga, den første va kun som en menstruasjon, den andre var litt verre. Va då 11 uke på vei å det begynte me små blødninge i en uke å vonde smerter i mage å rygg, så fikk jeg en press følelse å da kom det ut, først posen me fostret å etterpå kom morkaka. Det va en vældig ækkel opplevelse som æ ikkje vil ha igjen.

jeg fikk "mensen" ei uke for sent. 15.mars, Blødde som vanlig, ikke noe mere, 5 dager, t.o.m 19 mars,, så hadde jeg opphold 2 dager, så begynte jeg å blø igjenn 21.mars, sluttet å blø 29.mars, først brunt, så rødt, så brunt..tok test 25.mars og 26.mars, begge var positive, 25.mars tok jeg bloprøve(hcg) verdien var på 29. tok ny hcg test31.mars, verdien var 59, verdien skal være mellom 0-3 hvis man ikke er gravid... skal ta ny test i uka her....har ikke hatt noe spesielt vondt, bare litt stikking og litt "mens-smerteaktig"

ble litt langt dette, men noen som vet/tror hva dette er???? 

Back
Topp