Noen??

marihewn

Glad i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Blir ikke kvitt denne følelsen!

Var på UL 23 mai og fikk vite at vi venter gutt MEN jeg går med en så jentefølelse å får d ikke til å stemme i hode mitt at jeg bærer på en gutt. Skikkeli rart, men den jentefølelsen er så sterk at det er helt sykt!

Skal på UL igjenn 12. juni så får se igjenn da;)

Flere som har hatt det slikt å at det har vist seg at følelsen faktisk stemte?

Jeg gleder meg til barnet kommer å kjønn har ingen betydning for meg, er bare nysgjerrig på denne sterke bestemte følelsen som jeg har;p

Helt motsatt her.
Jeg var helt sikker på at vi kom til å få en gutt til før ultralyd. 
Alt stemte med hvordan jeg følte meg sist, og følelsen var utrolig sterk på at det var gutt inni der. 
Og det stemte

Sist gang var jeg sikker på at vi skulle få gutt, trodde ikke på det før jenten var født. og det var etter tre ul som viste jente;-)

Har alltid ønsket meg gutt som førstemann, for har alltid ønsket meg en storebror selv :p Vi venter Jente, og det har jeg vel egentlig vist fra dag en. Stefaren min sa det med engang han fikk vite at jeg var gravid at det kom til å bli jente, og stemte det...

Fått vite på 2 ul at det mest sannsynleg er ein gut inni der, har ikkje fått sett skikkelig, fordi babyen har låge litt rart, men eg har som deg ein sjuk jentefølelse. Så gleda meg til 3D for å få det bekrefta skikkelig :-)

Jeg har det akkurat som deg, sinnsykt jentefølelse, men på ordinær ul mente hu det var gutt! Så jo tissen, men fårdet fortsatt ikke til og stemme. Skal på 3D den 13, altså på onsdag. Og er skikkelig spent

Ja fikk å se tiss på bilde, men får d heller ikke til å stemme

Skal på ny Ul i morgen så er superspent!:)

Jeg har skikkelig gutte-følelse og på UL var det vanskelig å se sikkert, men jm trodde jente!! Vi venter i spenning!!!

Back
Topp