Noen

Alvepike

Elsker forumet
Hei, noen damer her med menn som jobber i  nordsjøen?
Har dere tenkt på hvordan dere skal gjøre det anngående fødsel og slikt.
Og hvordan er det å gå hjemme alene gravid (hvist dere har barn fra før).
Jeg synes det er litt tungt, siden jeg er så trett..
 
har mann offshore. Tungt til tider. Er på vei med nummer 4 nå. Er veldig trøtt og sliten for tia. Litt liten tålmodighet. Har alliert meg med en vennine når fødselen nærmer seg, men heldigvis har han nådd alle.
 
Huff! Dette skjønner jeg er skikkelig tøft. Min mann er av og til borte noen helger og lange kvelder, og det kommer jeg til å synes er tungt hvis jeg blir så dårlig som sist og samtidig skal ta meg av gutten. Å være gravid første gang uten barn er luksus, det er jammen tyngre når man har barn å ta seg av ja... blir et helt annet svangerskap enn første.... Har dere noen barnevakter som kan avlaste dere litt? Mødre/svigermødre? Viktig å få litt hvile og tid til deg selv også...
 
lykkebo skrev:
har mann offshore. Tungt til tider. Er på vei med nummer 4 nå. Er veldig trøtt og sliten for tia. Litt liten tålmodighet. Har alliert meg med en vennine når fødselen nærmer seg, men heldigvis har han nådd alle.



Jeg bøyer meg i støvet!!!!!
 
Har valgt det selvemoticon . Tøffere denne gang en sist, men kan ikke klage.
Elsker å være mor og  føler meg heldig som får oppleve det. Siste gang dette så må nyte det til det fulle
 
Back
Topp