LilleOoops
Forumet er livet
Level 27, nightelf druidDa er du alliance,hehe..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Level 27, nightelf druidDa er du alliance,hehe..
Har sjekka der, men skjønte ikke helt, det står ingensteder der, men på den chanche realm skjønte jeg ingenting Jeg er så blond på tekniske ting......Hmm,det SKAL stå,på toppen der. Som regel litt fancy names,hehe..
ORIGINAL: talataKan sjekke om jeg har figur der...(har overalt,haha)
ORIGINAL: Azoria
http://eu.battle.net/wow/en/character/magtheridon/missnight/simple
Der er du =) Du er alliance og på serveren magtheridon. Da får jeg dessverre ikke hjulpet deg :( Tar meg flere dager å komme opp i ca samme lvl [8D]
æsj[&o]
ORIGINAL: Nøtteknekkern
ORIGINAL: talataKan sjekke om jeg har figur der...(har overalt,haha)
ORIGINAL: Azoria[:D]
http://eu.battle.net/wow/en/character/magtheridon/missnight/simple
Der er du =) Du er alliance og på serveren magtheridon. Da får jeg dessverre ikke hjulpet deg :( Tar meg flere dager å komme opp i ca samme lvl [8D]
æsj[&o]
ORIGINAL: talata
Men er det kun Nightelf hunter som er laget for å spille alene? Jeg har en Hunter level 37 som spilles fint alene, mens denne druiden min (lvl 27) dør så fort en fiende ser på henne selv om fienden er mange lvl under henne [&o] - så jeg er avhengig av å ha gubben me meg når jeg spiller me henne....
Men er det kun Nightelf hunter som er laget for å spille alene? Jeg har en Hunter level 37 som spilles fint alene, mens denne druiden min (lvl 27) dør så fort en fiende ser på henne selv om fienden er mange lvl under henne [&o] - så jeg er avhengig av å ha gubben me meg når jeg spiller me henne....
Jeg har så mange spørsmål i egentlig til dere... Men altså vi lasta ned cat. å prøvespillte noen dager, kjøpte det første spillet, uinnstallerte og installerte dette, måtte lage nye karakterer osv, men allikevel kom vi inn på cat. Å ikke har vi tilgang til å lage hvilke karakterer vi vil eller noe heller... Hva er galt? noen som vet?
dere må nok kjøpe for å få full tilgang