Marilu
Elsker forumet
ORIGINAL: Qualitas
ORIGINAL: talata
ORIGINAL: Marilu
ORIGINAL: talata
ORIGINAL: Marilu
Jeg har en alli på maghteridon.. samme server som deg!
Kan hjelpe deg jeg :) Hvis du fortsatt trenger hjelp [:D]
Lvl 40 som heter Kiany
Add meg som venn ;)
Har du kommer deg lenger opp i lvl? Hver gang vi kommer til Desolace, så blir vi hevi ut av spillet... Blizzard sier på chatten at vi må sette ned grafikken, dette har vi gjort, men blir kastet ut aølikevel, å det er umulig å logge inn på di karakterene igjen.
Jeg har en lvl 50 på horde siden(samme server),men har ikke questa i desolace etter cata og det problemer der har jeg aldri hørt.
Har du prøvd å sende mail til blizzard å høre hva dere kan gjøre for å fikse det?
HVilket lvl er du nå?
Ja første gang det skjedde, så sendte vi en ticket til blizzard (eller di som overvåker spillet) og fikk da beskjed på chatten (veldig hygglig fyr btw) om at vi måtte sette ned graffikken, og at dette var ett vanlig problem i Desolace og Redrigde. Han flyttet oss til Stormvind i samme slenge.. Vi spillte vidre, kom til Desolace igjen, å ble hevi ut [&:]
å vi må igjennom Desolace for å komme vidre liksom...
Gå igjennom Barrens også Thousand Needles og så fera(ett eller annet).. litt lenger å gå og vanskeligere.. hold dere på veien.[;)]
Feralas ja.. dere kan queste i feralas [:)]
Eller stranglethorn vale. Spørs heøt på lvl deres. Stranglethorn er bra hvis du har skinning :)