Noen vise kvinner??

snappi

Elsker forumet
Trenger litt hjelp, av noen som har peiling.. jordmora mi visste ikke hvertfall... Er egentlig i veldig bra form, så lenge jeg får sovet nok, men har disse menssmertene nederst i rygg og mage, jordmora mente det kunne være kynnere.. Men skal man ikke kjenne sammentrekninger da??? for det gjør jeg nemlig ikke, det bare murrer, og det kan vare oppmot 40min.. De siste dagene kommer det spesielt hvis jeg gjør en del, altså ikke tar det med ro, og det kan komme på kvelden, hvis jeg har vært i ro, og plutselig skal ut å gjøre noen ærend.. Noen som vet hva det kan være?? har JM rett i at dette kan være kynnere selv om jeg ikke kjenner sammentrekninger??? (tror ikke JM min er den mest erfarne..)

Hei. jeg hadde det slik i uke 35 og jeg ringte til føden.. hun mente kansje at fødselen var i gang.... men stemte ikke hos meg[&:]  Får jeg også mente at det ikke var kynnere men noe annet.. men det tok noen dager så var det over..[:)] 

En kan ha kynnere uten å kjenne sammentrekninger ja.... Eg har det, og jordmoren min sa at de fleste som regel kjenner det, men ikke alle....

Jeg var på ctg-registrering på søndag, da sjekker de hjerteslag til babyen og sammentrekninger i livmoren. Jeg lå med det i 40 min og hadde i følge jordmor masse kynnere! Selv kjente jeg ingen ting! Så det er nok veldig individuelt hvordan man opplever kynnere. Noen kjenner at magen blir hard, andre får vondt i ryggen mens andre igjen får smerter i livmoren..

Takk for gode råd O'vise kvinner.. Har ventet på å få kynnere (atlså sammentrekninger), men har ikke fått det, men da har jeg kanskje hatt det like vel da, uten å vite at det er kynnere..

Back
Topp