Noen ville inn

Vi ville ha schæfer for med rett oppdragelse er de flotte familiehunder :) Min forguder familien sin, og er guttungens bestevenn. Litt reservert overfor fremmede, bryr seg ikke om dem rett og slett. Og så bjeffer han med kraftig røst når det trengs, og det er deilig! Tøff utenpå, og myyyk inni ;)

Uff så ekkelt.. jeg er kjempe husredd, så tror jeg hadde dødd på meg.. sjeleglad for at jeg har alarm..

Uff slikt er ikke gøy :(vert med på det samme selv :(
Bare st jeg hørte ikke at det var noen . Men det var fotspor i snøen som hadde kommet i løpet av natten. Rett utenfor min dør, som om personen hadde stått å sett inn vinduet ved siden av døra :( søren så skummelt å veldig glad jeg har alarm!

I går kveld snakket jeg med samboeren min i telefonen, han er i Sverige for å besøke familien sin. Mens vi prater så tar noen i dørhåndtaket hos meg og prøver å komme inn.
Jeg ble kjempe redd, men så ingen som løp bort, siden det er helt mørkt utenfor hos meg. samboeren min sa at jeg skulle gi meg, jeg ble sint å la på. Ringte mamma som sa jeg skulle ringe politiet. Jeg ringte dit og jeg skulle ringe igjen om deg skjedde en gang til. For de hadde ingen i nærheten av meg.
Pappa kom innom etter jobb, sammen fant vi fotspor utenfor. Jeg sov hjemme hos mamma og pappa.
Huseier har fått en liste nå
Fiks lampa ute, fiks ringeklokka og bli kvitt de jævla musene.

Dette var min kveld i går. Hurra.

Det skjedde hos meg og, bare at de fikk åpnet døren og sikkert sett inn rett på meg som ammer.
Skikkelig ekkelt.
Samboeren ble fint forbanna når han kom løpende når jeg kvakk.
Synd vi ikke så hvem faen det var..!
Den personen hadde fått en 2.10 høy mann løpende etter seg for forklaring :p

Derfor syns jeg det er greit at bikkja mi bjeffer når han hører noen utenfor/tar i dørhåndtaket :P Har jagd flere uvedkommende for å si det sånn! Når folk kommer innpå MIN eiendom for å tigge penger (ofte skal de bare se om det er noen hjemme, for evt å komme tilbake for å stjele), så holder jeg bikkja i halsbåndet og åpner døra og sier: "Best for deg at du stikker rimelig fort!" De får fart på beina da ja!
Egentlig så er bikkja mi veldig snill, men det vet ikke de! Haha! Er schæfergutt på 43 kilo :D
Så jeg er ikke husredd når han er hjemme :P

Hah! Har husky/border collie mix som er virkelig menneskeglad, hun hopper av glede, kanskje jeg skal ta henne i halsbåndet og få henne til å se skikkelig sint ut hvis jeg blir redd xD
Smart ;p

Uff så ekkelt! Er husredd selv så her er alle dører låst når mannen ikke er hjemme.
Har lyst på hund jeg også som er kjempe snill, men ser skummel ut :D

Så ekkelt... Kan være lurt å holde døren låst ja, selv om man er hjemme.

Så skummelt :(

Ekkelt :( jeg er kjempehusredd og hadde nok ikke klart å finne roen, godt du kunne dra bort for natten :)

det var ei som lusket i døren hos bror min og inatt som var.. kl 6 på morningen..reiv i håndtaket og ringte på som en annen tullball.. så bror min satt oppe øverst i gangen og bare venta på at døren skulle bli låst opp og var klar liksom.. men så gikk han ned etter en stund og da var det ett kvinnfolk som skulle inn og va møk fulle..

Så utrolig ekkelt :/

Uuuææ så ekkelt :-/ er skikkelig mørkredd, og slikt er mitt verste mareritt! Hadde gjort som du, lagt på tlf og reist til mamma

Kjære vene så skremmende. Håper egentlig du finner deg en annen bolig. Det høres ut som du har en veldig useriøs utleievert.

Uff. Det skjedde her i natt også. Jeg var ute en tur på terassen og da hører jeg at det går i hagen og rundt terassen til mine svigerforeldre. Heldigvis er det alarm her, men jeg hoppa inn døra og låste. Skikkelig ekkelt.

Og i natt så gjett hva jeg klarte å gjøre?
etter å ha kommet hjem på kvelden og låst meg inn.. så glemte jeg nøkkelen i døra hele natta!!!
Guuuuuud, tåka har kommet.

Og i natt så gjett hva jeg klarte å gjøre?
etter å ha kommet hjem på kvelden og låst meg inn.. så glemte jeg nøkkelen i døra hele natta!!!
Guuuuuud, tåka har kommet.

Oisann.... Godt det ikke var den kvelden du var aleine hjemme ;)

Back
Topp