Noen ville inn

lille_mjau

Gift med forumet
Augustlykke 2015
I går kveld snakket jeg med samboeren min i telefonen, han er i Sverige for å besøke familien sin. Mens vi prater så tar noen i dørhåndtaket hos meg og prøver å komme inn.
Jeg ble kjempe redd, men så ingen som løp bort, siden det er helt mørkt utenfor hos meg. samboeren min sa at jeg skulle gi meg, jeg ble sint å la på. Ringte mamma som sa jeg skulle ringe politiet. Jeg ringte dit og jeg skulle ringe igjen om deg skjedde en gang til. For de hadde ingen i nærheten av meg.
Pappa kom innom etter jobb, sammen fant vi fotspor utenfor. Jeg sov hjemme hos mamma og pappa.
Huseier har fått en liste nå
Fiks lampa ute, fiks ringeklokka og bli kvitt de jævla musene.

Dette var min kveld i går. Hurra.

Uff så skummelt..:o godt du hadde en plass å sove så du ikke var alene.. Kan det være huseieren som lusker rundt?

Uff så skummelt..:o godt du hadde en plass å sove så du ikke var alene.. Kan det være huseieren som lusker rundt?

Fotsporene vi fant var ikke like store som pappa sine (43), men større enn mine (36), huseier er over to meter og bruker nok str elefant. Så var nok ikke han håper jeg.
Håper det var noen som hadde gått feil

Fotsporene vi fant var ikke like store som pappa sine (43), men større enn mine (36), huseier er over to meter og bruker nok str elefant. Så var nok ikke han håper jeg.
Håper det var noen som hadde gått feil
Huff nei da er det nok ikke han nei. Satser på noen gikk feil i beruset tilstand:p

Så ekkelt. Hadde også lagt på med mannen hvis han hadde sagt det. Får håpe det ikke skjer igjen.

Oi shit! Jeg hadde dødd på meg! Hadde nok heller ikke turt å sove hjemme. Håper det var ett engangstilfelle og at det ikke skjer igjen :(

Uff, så ekkelt. Jeg er husredd så hadde nok dødd litt av d der :o

Hjelpes...

Her i uka var jeg aleine hjemme og holdt på med kveldsstellet på lillemor. Syntes jeg hørte noen som banka på døra.... Kunne ikke gå fra å sjekke, men blei ganske skremt ja....

Nei herregud noe så ekkelt. Jeg hadde fått angst da, ja. Det er en av grunnene til at jeg ikke MÅ kjøpe meg hus. Syns jeg er så trygg i blokk :) hadde lett gitt mannen en høyre en når han kom hjem ;)

Vi må bli flinkere til å ringe politiet. Hadde en nabo nå som drev med salg av dop og hadde folk over hele tiden, de kom og gikk, så set som løp ned dørene her var ikke ærlige folk. Så vi følte oss så utrygge, vi kranglet med han og hadde kjipe opplevelser med hans venner og han bar truende og hunden hans var en jeg ikke stolte på i hans eierskap.

Vi satt og klagde om dette til ei venninne, så sier hun at vi må ringe, og ring flere ganger. Hun jobber med narkomane og psykisk syke og vet at en får hjelp hvis en trenger.

Etter vi bynte å ringe og anmelde for trusler, så fikk vi has på det og han er nå kastet ut, dette hadde vi ikke fått til hvis vi ikke ringte :-)

Så ring, venninnen min sier det er veldig typisk at en kvier seg, politiet har jo det 02800 nr en kan bruke hvis en er usikker på hvor alvorlig det er, men så lenge en føler seg utrygg så ringer man :-)

Det der er såååå ekkelt!
Men du får satse på at det var nokon som gjekk feil etter ein litt fuktig kveld.

Huff nei da er det nok ikke han nei. Satser på noen gikk feil i beruset tilstand:p
Det var også min første tanke - eller noen som går feil.

Har gjort det selv.. fått beskjed om å gå rett inn, og innsett at jeg var ved feil dør når den var låst :P

Så ekkel opplevelse... Godt du hadde ett sted å overnatte da.

Derfor syns jeg det er greit at bikkja mi bjeffer når han hører noen utenfor/tar i dørhåndtaket :P Har jagd flere uvedkommende for å si det sånn! Når folk kommer innpå MIN eiendom for å tigge penger (ofte skal de bare se om det er noen hjemme, for evt å komme tilbake for å stjele), så holder jeg bikkja i halsbåndet og åpner døra og sier: "Best for deg at du stikker rimelig fort!" De får fart på beina da ja!
Egentlig så er bikkja mi veldig snill, men det vet ikke de! Haha! Er schæfergutt på 43 kilo :D
Så jeg er ikke husredd når han er hjemme :P

Derfor syns jeg det er greit at bikkja mi bjeffer når han hører noen utenfor/tar i dørhåndtaket :p Har jagd flere uvedkommende for å si det sånn! Når folk kommer innpå MIN eiendom for å tigge penger (ofte skal de bare se om det er noen hjemme, for evt å komme tilbake for å stjele), så holder jeg bikkja i halsbåndet og åpner døra og sier: "Best for deg at du stikker rimelig fort!" De får fart på beina da ja!
Egentlig så er bikkja mi veldig snill, men det vet ikke de! Haha! Er schæfergutt på 43 kilo :D
Så jeg er ikke husredd når han er hjemme :p

Kan jeg klone hunden din ;-) Vi skal få en hund når vi får større plass :-) Mannen er flink med hunder, og jeg har litt erfaring fra oppveksten, aldri eid selv, men mannen tok inn en dobbelman fra et narkoreir som han fikk til å bli verdens søteste jente, som passet på de nærmeste og var rolig og flink rundt fremmede, men sa ifra hvis det var situasjoner som kunne være farlige. Gleder meg til vi skaffer oss en hund :-)

Back
Topp