noen vil bli tynn

sydama

Glad i forumet
og hun her, drømmer om å bli verden feiteste[&:] sjekk ut måltide hun spiste på julaften da[8D] At hun klarte sier jeg..

quotet fra artikkelen:

I løpet av to timer klarte 43-åringen å dytte ned to hele kalkuner, to skinker, 6 kilo poteter, fem brød, to kilo stuffing, to liter saus, to liter tranebærdressing og hele ni kilo grønnsaker.

Og det heter jo at man har en ekstra mage for dessert. Donna hev i seg en blanding av marshmallows, kremost, pisket krem og kaker som en søt avslutning. Hele måltidet målte rundt 30.000 kalorier. Til sammenligning ligger et normalt dagsinntak på rundt 2000 kalorier for et voksent menneske

http://www.tv2nyhetene.no/utenriks/spiste-verdens-stoerste-julemiddag-for-aa-bli-verdens-feiteste-3374454.html

Da bruker man ikke hodet å tenker på det å leve for barna[&o]

ORIGINAL: jcecilie

Da bruker man ikke hodet å tenker på det å leve for barna[&o]

Nei, det er tragisk. minsten var 2år. [X(]

Galskap.

æsj...[&:]

HAHAHHAAH!!!!!!!!!!!!
Jeg ler meg ihjel,herregud så teit[:D][:D][:D][:D][:D]
Jaja,hun var vel ikke så tynn in the first place så hun tenkte vel WHAT THE HELL!!
HAHAH ler meg skakk altså

jeeeeeeeeeeez..

det der er jo måltid faktisk for ca 20 personer...dvs.et helt selskap [&o]

skjønner ikke at hun ikke sprakk, eller ble uvel[:'(] eller fikk hjertestans grunnet all den maten...30.000 kalorier betyr jo ca 10 kilo pluss??

mygad[X(][8|]

EGOISTISK!! stakkars barn[&o]

Mange rare måter og prøve og bli kjent på, men dette tar jo kaka.

Hønsehjerne! (håper hun fikk litt vondt i magen)

ORIGINAL: suki

For en idiot! Rett og slett. Sløser med maten (som kunne rukket til mange mennesker), utsetter seg selv for fare, og barna må vokse opp med en mor som ikke gjør annet enn å sitte på ræva og spise mat, mens hun sakte men sikkert tar livet sitt.

ja, og jeg synes dte er rart at hun faktisk har ansvaret for barna enda. noen må da gripe inn.

ORIGINAL: Marlu

Ja, spiseforstyrrelser og forvrengt kroppsbilde kan vel gå den veien også...

helt enig...

illusjon..eller at hjernen spiller en puss...

synes mest synd på barna,og at de har en slik skrudd mor til forbilde... Mat "kødder"man bare ikke med...

Og det sulter barn i verden hver eneste dag[&o]

ORIGINAL: Marlu

Ja, spiseforstyrrelser og forvrengt kroppsbilde kan vel gå den veien også...

Noen mennesker er og blir idoiter tydligvis.....[8|]

Back
Topp