Fjollefrua
Glad i forumet
ORIGINAL: *Christ*
ORIGINAL: GULLUNGEiVUGGA
FJOLLEFRUA!
...må bare!
Ser hva du skriver om vom og hundemat!
Det er hundemat det er snakk om! En hund er faktisk ikke lagd for å få kunstig mat som tørrfor egentlig! Du finner faktisk ikke sunnere og bedre mat enn ekte kjøtt! Maten er sammensatt på den måten en villhund ville forsynt seg av byttet sitt! Litt fra vomma og litt her og litt der! [:D] Har faktisk testet denne maten 1 år og finnes ikke bedre vil jeg si! Eneste jeg som eier synes det er enklere med å ha tørrfòrboks i skapet istedet for frysern full[:D] Lukter stort sett kjøttdeig! Den jeg har nå lukter kjøttdeig og laks[:D] Noen ganger kan man kjenne litt kulukt, men det er pga mengden vom i forhold til kjøtt! 1 pølse på 3 år har jeg vært uheldig med!!
Ang bakterier så har jo ikke maten ligget i sola før den har blitt lagt[8D] Maten er ikke varmebehandlet nei...men DYPFRYST!
Så dæææ[;)]
...og en anna ting... jeg ble overbevist! Mat har mye å si for sykdom og lignende hos hund! Hunden min hadde allergi da jeg startet med maten! Etter under 1 år med maten kutta jeg all imunesept og jeg har ikke gitt a ei sprøyte på 3 år!!!
...og du... hehe... vet du hva som er i wienerpølser???[;)][:D]
AMEN TIL DEG!!!
Jeg har fora på V&H i alle år jeg har hatt hund...
Som jeg skrev, så er det MANGE som er fornøyd, men jeg anbefaler det ikke pga måten det blir fremstilt og produsert...
Enhver hundeeier tar sine egne valg, men HI spurte om råd og tips. Og jeg gir mine råd å tips etter opplæring, erfaring og fakta jeg har tilgjengelig som selger av hundefór...