Noen våkne?

ORIGINAL: Løveunge05

Hvordan har denne saken gått i natt?

Hvordan har denne saken gått i natt?

Håper det løser seg med en skikkelig prat. Kanskje dere trenger en alenehelg før nr 2 kommer?

Har vert i lik situvasjon. Her skjønte ikke alvoret før jeg tok med meg schnuppa og dro. Men da var det foresnt for min del, jeg hadde fått nok og var ferdig med han og situvasjonen.

Han var også super sjalu og ville ha full kontroll på meg (noe jeg aldrig tillot) men jeg har altid vert slik at jeg gir beskjed og holder meg til avtaler.

Jeg sa i fra i over et år " Jeg sa hvis ikke du gjør noe med dette så går jeg fra deg" kan vel ikke bli mere direkte en det. Men han fikk fortsatt sjokk når jeg faktisk dro. Han trodde ikke jeg ville gjøre det.

Noen klarer bare ikke å sette seg inn i andres situvasjon og skjønne hvor redd og ubehaglig ting er når man ikke gir beskjed og bare blir borte. eller ikke svare på tlf.

X-min var ekstrem da. kunne gå ut med gutta på fredagen og si han kom hjem kl24 så plutselig dukke opp kl 1600 dagen etter uten at jeg fikk noe beskjed eller tok tlf.

Uff, føler med deg.. Var sammen med en som var slik.. Men det er mange år siden, og sambo er ikke slik nå. Men du gjorde det rette syns jeg.. Håper det går bra.

ORIGINAL: ~Maddy~

dytt! åssen går det?

Huff, hvordan går det?
Hadde det akuratt sånn jeg også, og det går bare ikke i lengden.. Snakk gjerne sammen, men tror ikke "slike menn" skjønner alvoret før man faktisk pakker bagen og flytter....

ORIGINAL: Ollga

Huff, hvordan går det?
Hadde det akuratt sånn jeg også, og det går bare ikke i lengden.. Snakk gjerne sammen, men tror ikke "slike menn" skjønner alvoret før man faktisk pakker bagen og flytter....

Mener jeg også! Stå på ditt, ikke la han komme med regla om at alt skal bli bedre osv(som er tyypisk).
Lykke til!! Eller dere har vel kommet frem til noe nå, så venter på oppdatering[:)]

off så trist å lese vennen[:(] håpe virkeli d ordna se men forstår godt du setter ned foten no! e hadde aldri tolerert dette! min sin hel heldigvis aldri vært den typen der anna enn når han jobba m bilen da hehe men da veit e no kor han e!!!!

lykke lykke til snuppa venter på oppdatering[:)]

Takk for mange svar..[:)]
Ble ikke mye søvn i natt.. Etter en god luftetur og mange røyk (vil jeg tro) så kom han med halen mellom beina og krypene til korset. Tror han endelig forstod alvoret.. Jeg klarte å holde meg rolig og ikke hysterisk, men han måtte sove på sofan. Hatt en laaaaaaaaaaaaaaang prat i dag. Han stod opp med veslegutt slik at jeg fikk sove. Vi er blitt enige om at klærene og han kan bli, men hvis dette gjentar seg bare en gang til så blir døren aldri låst opp igjen!! Har aldri sett han slik som i dag...var faktisk godt å se han vri seg litt [;)]
Igjen tusen takk for all støtte!

ORIGINAL: EliasMam

Så flott at det ordnet seg og krysser fingrene for at han klarer og holde seg i skinnet!

Klem fra meg

Godt dere fikk snakket sammen, håper bare det løser seg nå da. At han har forstått alvoret!
Lykke til videre ihvertfall

Så flott at det ordnet seg og krysser fingrene for at han klarer og holde seg i skinnet!
 Og la ham svette noen dager nå, ikke la ham tro at nå er alvoret unnagjort!

Sign![:)]

ORIGINAL: Daizy

Og la ham svette noen dager nå, ikke la ham tro at nå er alvoret unnagjort!

Sign![:)]

han bør stille med en STOR bukett med roser i morgen. hold oss oppdaret hvordan det går!

ORIGINAL: Ninjo skal bli store

Takk for mange svar..[:)]
Ble ikke mye søvn i natt.. Etter en god luftetur og mange røyk (vil jeg tro) så kom han med halen mellom beina og krypene til korset. Tror han endelig forstod alvoret.. Jeg klarte å holde meg rolig og ikke hysterisk, men han måtte sove på sofan. Hatt en laaaaaaaaaaaaaaang prat i dag. Han stod opp med veslegutt slik at jeg fikk sove. Vi er blitt enige om at klærene og han kan bli, men hvis dette gjentar seg bare en gang til så blir døren aldri låst opp igjen!! Har aldri sett han slik som i dag...var faktisk godt å se han vri seg litt [;)]
Igjen tusen takk for all støtte!

Så bra, der kan du se... de mennene må ha ting inn med te-skje[;)]

Back
Topp