Noen våkne?

Dos ninjos

Glad i forumet
[:(]

Akkurat kastet ut mannen min.... Vel alt står pakket og klart på trappa når han endelig kommer hjem

huff da det hørtes ikke noe bra ut... hvorfor?

Vi venter barn nr 2 og jeg har fått nok. Hver gang han er ute med kompiser så holder han alri avtaler, han kommer aldri hjem når han skal, ringer aldri og sier i fra og tar heller ikke tlf når jeg ringer. Dette er vel 10 gangen og nå er det nok. Selv er han super sjalu og forlanger å vite hvor jeg er og at jeg skal holde avtaler.
Jeg kan ikke være gift med noen som bare setter seg selv først.
Nå gruer jeg meg til han kommer hjem og finner bagen med klær utenfor døra..... han skulle hvert hjemme kl 23...

huff høres ikke ut som en grei sitvasjon dette... har dere snakket skikklig om det før?

skjønner deg godt jeg!! hadde blitt dritforbanna hadde det vært min!![:@]

Joda sitter nå her, men har vell egentlig tenkt meg i seng snart. Det er jeg som må opp med jentungen i morgen

vet ikke helt hva jeg skal si jeg...

skjønner at du gruer deg, hadde jeg også gjort... håper han kommer til fornuften og ser hva han mister...
er det ikke noe dere kan "fikse" da? få hjelp fra familivernkontoret? eller har det skjedd så mye/gått så langt at det er for sent?
Har han bestandig vært slik?

men for all del: du er velkommen inn på alenemor/alenefar-forumet...

Sender deg en stor klem i denne vanskelige perioden...

Men nå tutler jeg meg i seng for jeg må nok på jobb i morgen... lykke til

akkurat samme situasjon som meg da!
her har det pågått i et par år da... og jeg har flytta ut nå.
er også gravid med nr 2.....

hvordan løste du det?
Han er nå drit forbanna og kaller meg GAL KJÆRRING...han er ute å røyker

ORIGINAL: Ninjo skal bli store

akkurat samme situasjon som meg da!
her har det pågått i et par år da... og jeg har flytta ut nå.
er også gravid med nr 2.....

hvordan løste du det?
Han er nå drit forbanna og kaller meg GAL KJÆRRING...han er ute å røyker

La han være ute du.... Så kanskje han kan tenke seg litt om, og skjønne at du faktisk mener alvor...
Sender ihvertfall en goooklem[:)]

ja la han være ute, kansje han forstår at han ikke kan holde på sånn. hvis ikke har du det bedre uten han[;)]

ORIGINAL: nancy drew

huff høres ikke ut som en grei sitvasjon dette... har dere snakket skikklig om det før?

Hvordan gikk det? Har han reist eller fikk han komme inn igjen?

Uff.. Skjønner godt du får nok når han ikke holder avtaler!

Lykke til!

Sender deg en klem!

ORIGINAL: Ninjo skal bli store

Vi venter barn nr 2 og jeg har fått nok. Hver gang han er ute med kompiser så holder han alri avtaler, han kommer aldri hjem når han skal, ringer aldri og sier i fra og tar heller ikke tlf når jeg ringer. Dette er vel 10 gangen og nå er det nok. Selv er han super sjalu og forlanger å vite hvor jeg er og at jeg skal holde avtaler.
Jeg kan ikke være gift med noen som bare setter seg selv først.
Nå gruer jeg meg til han kommer hjem og finner bagen med klær utenfor døra..... han skulle hvert hjemme kl 23...

Å guuud de hersens mannfolka, de kan gjøre hva di vil, men vi må komme hjem til punkt og prikke[:'(] min er nesten sånn da, men begynner faktisk og bli flink med klokka, og svare på tlf!! men vi har vært sammen i over 17 år da, men det er faktisk svært svært sjeldent at vi er ute alene..
håper det ordner seg da, noen ganger må de ha ønskene våre og behova våre inn med mange te-skjeer[;)]

Back
Topp