LSførstegangs
Glad i forumet
Du også? Jeg får ikke sove for tiden.. Sovner seint og våkner tidlig. Er det bare meg eller er det flere som har det sånn, at det er graviditeten som holder meg våken? Hjertet pumper raskere og hodet vil ikke hvile :-o
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg skulle gjerne sovet, men her er det en liten en som har fått i seg noe hun ikke har tålt så hun har først roet seg nå etter noen timer med magesmerter. I tillegg skal hun få med seg brød i morgen og i den halvveis ferdige leiligheten vi bor i nå har vi ikke fryser så jeg er oppe å baker brød av alle ting faktisk..Blir en tung arbeidsdag i morgen...
![]()
Jeg sovner lett, men våkner flere ganger iløpet av natta og sliter da med å sovne igjen.. blir liksom ikke uthvilt. .har ikke sovet en full natt igjennom på 6 ukerhåper dette bedrer seg snart.
Samme her! Ok -da er jeg ikke aleneDa er vi to... er trøtt, men våkner mye om natta og tar laang tid før jeg får sove igjen. Sliter også med å finne en god liggestilling... men er heldigvis sykmeldt så kan slappe av utpå dagen.
Jeg sovner lett, men våkner flere ganger iløpet av natta og sliter da med å sovne igjen.. blir liksom ikke uthvilt. .har ikke sovet en full natt igjennom på 6 ukerhåper dette bedrer seg snart.
Så heldig du er. Er deilig når man får sove siden kroppen jobber så hardt for tiden.Jeg har fått ett skikkelig sove hjerte.. Sovner innen 5 min når hodet treffer puta :/
Jeg også. Og trenger gjerne å sove litt om dagen også. Skikkelig trøtt i trynet ja.Jeg har fått ett skikkelig sove hjerte.. Sovner innen 5 min når hodet treffer puta :/
Er sånn jeg og - tar gjerne en liten dupp på sofaen etter jobbJeg også. Og trenger gjerne å sove litt om dagen også. Skikkelig trøtt i trynet ja.![]()
Samme her. Når jeg ikke er gravid sover jeg aldri om dagen, det skjer bare ikke.Jeg sovner alt fra 9-12 om kvelden og sover til jeg skal opp i 6 tiden, så sover jeg på bussen på vei hjem, og så sover jeg på ettermiddagen, før jeg legger meg om kvelden igjenSå her er søvn null problem heldigvis. Blir heller nesten litt for mye søvn. Før sov jeg aldri om ettermiddagen og sov lite ellers så det å sovne overalt nå er skikkelig uvant!
Litt deilig åJeg også. Og trenger gjerne å sove litt om dagen også. Skikkelig trøtt i trynet ja.![]()
Kroppen sier nok ifra hva den behøver ja.Har lest at vil man sove så gjør man det. Det er ikke galt på dagtid når man er gravid![]()