Baby i magen <3
Blir kjent med forumet
Oki
! Meste på Julaftå då
Eg har termin 13 Des i følge den siste ul, men ser fram til den ordinære og sjå om det stemmer 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Stas! Når har du termin?22 år, har ei datter på 2 år, og er 13 uker på veggift med barnefar, og bor i rogaland
![]()
Koslig, fått vite kjønn? Når har du termin?Og er 23+2![]()
Hvilken uke fikk du vite kjønn?Jeg får ei lita prinsesse som er ventet å komme 29.September![]()
På ordinær UL når jeg var 18+4Hvilken uke fikk du vite kjønn?Gratulerer!
Trives du i Oslo? når har du termin?Er 19 jeg, og akkurat flyttet til Oslo![]()
Å så koslig at noen bor i nærheten, trives du her i Norge? Langesund er jo et kjempe fint sted!Jeg bliver 25 år til oktober, har en datter på 1,5 år og er 14 uger på vej, her termin omkring den 3. december ud fra UL som jeg var til i uge 10. bor i langesund med barnefaren, vi er flyttet hertil fra danmark ( derfor i nok synes jeg skriver mærkeligt)
Har vært hær en del, så ja trives veldig godt! Første som skjedde da jeg faktisk flytta hit var at veska med mac, iphone ++ ble stjelt, så det ble en kjip startTrives du i Oslo? når har du termin?![]()
Neii? Huff, det var litt av en velkommstHar vært hær en del, så ja trives veldig godt! Første som skjedde da jeg faktisk flytta hit var at veska med mac, iphone ++ ble stjelt, så det ble en kjip startHar termin 4.desember!
![]()
Trives rigtig fint her, flyttede herop med kæresten og vores datter pga jobb, men selvfølgelig savner jeg da min familie hjemme i danmarkÅ så koslig at noen bor i nærheten, trives du her i Norge? Langesund er jo et kjempe fint sted!Når har du neste UL ?^^
Ja, men forsikring tar sin tid å få igjen, så må nok vente litt med nytt i hvertfall! Veldig greit ja å kunne reise hjem til jul med en ekstra, og ikke ligge på sykehuset daNeii? Huff, det var litt av en velkommstFikk igjen på forsikring da eller? Deilig å ikke ha termin helt opp i julafen da
har 25 des...
![]()