Noen unge mødre her?

Oki :)! Meste på Julaftå då :) Eg har termin 13 Des i følge den siste ul, men ser fram til den ordinære og sjå om det stemmer :)

blir 23 nå i sommer og venter førstemann <3 er samboer og kommer fra Stavanger.

er 13+2 idag :)

Ja, håper bare ikke det blir på julaften, har lyst til å feire hjemme og ikke på sykehuset :P
Heldig du var med datoen! :)

Jeg bliver 25 år til oktober, har en datter på 1,5 år og er 14 uger på vej, her termin omkring den 3. december ud fra UL som jeg var til i uge 10. bor i langesund med barnefaren, vi er flyttet hertil fra danmark ( derfor i nok synes jeg skriver mærkeligt :))

Jeg bliver 25 år til oktober, har en datter på 1,5 år og er 14 uger på vej, her termin omkring den 3. december ud fra UL som jeg var til i uge 10. bor i langesund med barnefaren, vi er flyttet hertil fra danmark ( derfor i nok synes jeg skriver mærkeligt :))
Å så koslig at noen bor i nærheten, trives du her i Norge? Langesund er jo et kjempe fint sted! :) Når har du neste UL ?^^

Trives du i Oslo? når har du termin? :)
Har vært hær en del, så ja trives veldig godt! Første som skjedde da jeg faktisk flytta hit var at veska med mac, iphone ++ ble stjelt, så det ble en kjip start ;) Har termin 4.desember! :)

Har vært hær en del, så ja trives veldig godt! Første som skjedde da jeg faktisk flytta hit var at veska med mac, iphone ++ ble stjelt, så det ble en kjip start ;) Har termin 4.desember! :)
Neii? Huff, det var litt av en velkommst :P Fikk igjen på forsikring da eller? Deilig å ikke ha termin helt opp i julafen da :P har 25 des... :P

Å så koslig at noen bor i nærheten, trives du her i Norge? Langesund er jo et kjempe fint sted! :) Når har du neste UL ?^^
Trives rigtig fint her, flyttede herop med kæresten og vores datter pga jobb, men selvfølgelig savner jeg da min familie hjemme i danmark :) skal faktisk hjem til danmark på søndag for min mor har været så sød at give en kønsskanning, så det sagde jeg pænt ja tak til :)

Neii? Huff, det var litt av en velkommst :p Fikk igjen på forsikring da eller? Deilig å ikke ha termin helt opp i julafen da :p har 25 des... :p
Ja, men forsikring tar sin tid å få igjen, så må nok vente litt med nytt i hvertfall! Veldig greit ja å kunne reise hjem til jul med en ekstra, og ikke ligge på sykehuset da ;) Kaller det julebaby her, men du får jo en skikkelig julebaby du ^^

Back
Topp