noen unge aprilmødre?

Lene Jeanette

Flørter med forumet
`heisann alle sammen... noen unge april mødre her.. hadde vert kjekt å blitt kjent med noen... gullet mitt er 3 mnd..

hei hei.. jeg går vel under å være en ung aprilmor... er 19år, og dette er min første...[:D]
enn du da?

jeg er vel også ung...var 19 når jeg fikk Nathalie men ble tjue 11 dager etter på... hehe[:D]
jeg pleier å si.. klarte det akuratt.syns det er fantastisk å være en ung mamma.

kanskje ikke såååå ung.. men e 21...[:)][:)] føle mæ som en 16-åring[:D]  artig å se at d va flere "unge" aprilmødre her..[:)] trudde de fleste va litt eldre[8D]

å det var kjekt at det var noen på min alder, trodde oxo at det bare var eldre..Jeg er 19, fikk alexander to mnd før jeg blei nitten.. bor på os utenfor Bergen ..men kossen får dere bilde inn på siden, har lyst å ta inn ett bilde av gullet mitt..

Jeg blir 21 til høsten, er vel litt ung vel?? [:)] 

hei jeg blir 21 år 13 juli.. jeg fikk min lille jente 31 mars. og vi forlovet oss 7 juli=) [:D] gøy at det er andre unge mødre her da.
noen som hadde planlagt svangerskap eller var det en overaskelese?
vi hadde ikke planglagt noe som helst, blei bare plutselig gravid, men angrer ikke i det hele tatt.
klem fra meg

..jeg er 19 fyller 20 nå i september [:D]

ORIGINAL: MrsNorWolf

Jeg blir jo gamle røya i forhold til dere [8D] [8D] Er 24 nærmer meg styggelig 25 [&:]

åååå jaaaaa..... du e jo rågammel

ORIGINAL: merete85

hei jeg blir 21 år 13 juli.. jeg fikk min lille jente 31 mars. og vi forlovet oss 7 juli=) [:D] gøy at det er andre unge mødre her da.
noen som hadde planlagt svangerskap eller var det en overaskelese?
vi hadde ikke planglagt noe som helst, blei bare plutselig gravid, men angrer ikke i det hele tatt.
klem fra meg

kan vel si at det var veldig lite planlagt, men hjertlig velkommen... har vært sammen med faren i 3 år, og han ble ikke lei seg han heller. nå syns han det er kjempestas![:D]

Gammel.......... Jeg slår deg........... Er jo 27

Uff jeg er jo kjempe gammel i forhold[&:] Blir 26år nå. Men jeg var 18år når førstemann kom[;)]

21 her..blir 22 om noen mnd..har to små gullunger.

føler meg litt gammal her eg å, men føler meg ikkje så gammal til vanlig da... blir 25 år i september, men fikk førstemann når eg akkurat var fylt 21.  Men for dere som er yngre... 

Vi e jo like gammel vi da [;)] gu kor koseli.... går du på skole el e du ferdig med det ??

fylte 19 i juni.. eg har ennå ett år igjen på skolen men eg har oxo perm... bor i bergen ...

det e utroli kjekt.. elsker det... [;)] ja vi har vert sammen i to år i oktober... vi ble samboere vel rundt to mnd etter vi ble sammen [;)] 

Går på helse og sosial... har en liten sønn[;)]

hehe..stilig da [;)] har tenkt å ta barne og ungdom.. men veit ikkje heilt ennå .. men blir det el omsorg ... 

såg at du lurte på døping.. vi har ikkje tenkt å døpe vår gutt.. har dere tenkt ???

Back
Topp