Noen trøndere her?

Klokka 18 går bra for meg.

Man må vel kunne abonnere på tråder siden det er noe som heter "Mine abonnement"?

Klokka 18 går superfint for meg! [;)] hehe, jeg får heller ikke til å abbonere på tråder... Får bare prøve å følge med litt mer[:)]

Sted? Bare Blåbær eller Choco Boco? (Solsiden) Samme for meg altså[;)]

Synes Choco Boco på Solsiden er veldig koselig.

Hvordan skal vi kjenne igjen hverandre da? Vel, vi har jo magene [8D], men min vises ikke så veldig godt med vinterklær utenpå liksom.

Jeg har garantert en rød vinterjakke på meg og sikkert et hvitt skjerf, og så har jeg krøller og oppsatt i hestehale [;)] Choco Boco liker jeg og, men håper vi får plass i sofaen oppe, for jeg greier ikke sitte på harde stoler pga bekkenløsninga og ryggen[;)] (Sikkert tungt for dere og vil jeg tro!) Molsy, det ser ut som du har langt lyst hår?[:)]

Yup - satser på sofaen da [;)]

Har langt hår - det er mellomblondt. Jeg har nok håret løst.
Kler meg sannsynligvis i sort vinterkåpe med knyting i livet og sannsynligvis hvitt sjerf jeg også.

Også har jeg sikkert med en avis, sånn at jeg slipper å sitte og se ut i lufta hvis jeg ankommer først... [:)]

Tenker det skal gå bra jeg, CB er jo ikke såå stort, og vi er jo alle gravide, så vi finner nok frem til hverandre tenker jeg. Førstemann kan kanskje prøve å fane sofaen oppe? [:)]

18.00 da, gleder meg!![:D]

Hehe jepp - finner sikkert hverandre lett.

Gleder meg jeg og. [:)][:)]

Hei jenter!

Dette blir bra, og sofa skal vi klare å ordne [;)] Jeg kan nok lettest gjenkjennes på at jeg drasser rundt på sykkelutstyr som hjelm, gelesete, store votter og sykkelgamasjer [:D] Sees!

Back
Topp