noen "tomlere" her?

januarjenta

Betatt av forumet
altså noen babyer som tar tommelen? evt storesøsken som bruker tommelen?

Jenta mi på snart 2 år, har bursdag på fredag, suger på totten. [:)]

Casper tar tommel, smokk, neven eller hele hånda [8D] og gjerne en flik på gensern min... [:D] *goingen til mamma*

"Heldigvis" så bruker ingen av barna mine totten, men JEG derimot......[8|][8|]  Brukte den i maaaange år når jeg var mindre, men det hender fremdeles at jeg våkner på morran og merker at jeg har sutta på totten i løpet av natta[&:][:D][:D][:D]

åkei... Snuppa mi har alltid likt å sutte på fingrene/hånda si...jeg har tatt den ut å dytta inn en smokk så snart jeg har sett det, men det ser ut som jeg taper kampen gitt...!! Nå har hun litt mer kontroll på hendene, å ser at det blir mer og mer bevisst tommelsutting.

Jeg brukte totten selv da jeg var liten, slutta av meg selv før jeg var året, men vet om mange som bruker totten til laaangt opp i tenåra... Smokken kan iallefall fjernes...det er verre med tommelen....!!!

jaja...får trøste meg med at det er søtt...(iallefall en stund...[8D])

ORIGINAL: Ephexita

Må ærlig talt si at jeg synes det hadde vært deilig om snuppa hadde begynt med tommelen istedenfor smokk jeg da.
Er så mye stress med denne smokken som skal dyttes inn hele tiden fordi hun SKAL ha den, også detter den ut igjen når hun holder på å sovne, da er det bare å stappe i på nytt for jenta hyler til hun får den.
Begynner å bli dritt lei. hehe
Mye greiere med tommelen da, den har de jo kontroll på selv.
Go`negl er en fin ting når de skal slutte med tommelen[;)]

Hehe... Den bare slikket jeg av og spyttet ut så mamma ga helt opp etterhvert.,.... [:D][:D][:D][:D]

Må ærlig talt si at jeg synes det hadde vært deilig om snuppa hadde begynt med tommelen istedenfor smokk jeg da.
Er så mye stress med denne smokken som skal dyttes inn hele tiden fordi hun SKAL ha den, også detter den ut igjen når hun holder på å sovne, da er det bare å stappe i på nytt for jenta hyler til hun får den.

enig!! [:D][:)] har blitt MYE dytting inn og ut med denne smokken... [8|]

nå tar casper tommelen også, men enklere med smokk ute i vogna osv. sånn at han ikke blir kald på de små lankene.. [8D][;)]

ORIGINAL: *MommyToBe*

Casper tar tommel, smokk, neven eller hele hånda [8D] og gjerne en flik på gensern min... [:D] *goingen til mamma*

siiiign! :P

ooog siign! :P

han tar tommelen noen ganger, ja., men vil ikke ta smokk.

fikk faktisk lurt inni tommelen til kristian, og han sugde godt på den de minuttene det vart. men ellers er det hele hånda, hehe[:D]

Back
Topp