Noen tips?

TenkerPåNr2 <3

Gift med forumet
Augustmødrene 2014
Nå er vi på 4-5 dagen med ingen mat og de siste 3 dagene minimalt med væske. Føler vi har prøvd alt. Er foreløpig ikke noe tegn på dehydrering, men ser at hun er gått ned i vekt.
Har laget alt som hun elsker, og det står tilgjengelig slik at hun kan plukke selv om hun føler for det, men hun bare skubber det vekk. Amming er heller ikke noe kjekt så får jo ikke noe der heller.
Hun har hånd,munn og fotsyke. 14 mnd. Hun drikker litt mme, så kan jeg eventuelt bruke mme for nyfødte mtp næring? :)

Har du prøvd velling? Her var det kun det og pupp som gjaldt når han var skikkelig tett.

Ville prøvd mme for nyfødt ja alt må vel være bedre enn ingenting i en slik situasjon?

Det er sannsynligvis blemmer i munnen som gjør det. Husker når småtten hadde munn/hånd/fot var det ikke mye han ville ha heller. Gikk i mme for nyfødte og juice. Spiste vel en og annen drue og en skje middag her og der. Is mener jeg også var godtatt, jeg lager egen til han av smoothie så det var jo litt næring der også. Lykke til, det går heldigvis over :-)

Det er sannsynligvis blemmer i munnen som gjør det. Husker når småtten hadde munn/hånd/fot var det ikke mye han ville ha heller. Gikk i mme for nyfødte og juice. Spiste vel en og annen drue og en skje middag her og der. Is mener jeg også var godtatt, jeg lager egen til han av smoothie så det var jo litt næring der også. Lykke til, det går heldigvis over :-)
Ja, vi lagde is av smoothie, men er ikke aktuelt og smake på det engang. Får kjøpe mme for nyfødte også bare håpe det går over snart :)

Back
Topp