Noen tips? :)

Freyr

Forumet er livet
Julibarna2014
Heisann!
Jeg har to barn fra før av, og veit sånn ca hva jeg skal ha med meg på sykehuset om jeg må være der noen dager. Men denne gangen ble jeg anbefalt å dra hjem rett etter fødsel (om det går bra) siden det er høysesong og jeg er tredjegangs.
Problemet mitt er at da aner jeg ikke hva som er lurt og ikke lurt å ha med i sykehusbagen.. Og som den nevrotiske listepersonen jeg er, så liker jeg å ha alt ferdig i god tid.. Om ikke pakket, så iallfall kjøpt inn og på en liste.

Noen av dere som har reist hjem med en gang eller etter en dag som kan komme med noen tips?
 
Ville nok tatt med meg det samme som jeg tok med til de andre gangene, bare ikke så mange av hvert plagg ? Og innesko/slippers er et must i min fødebag - i tillegg til litt energimat (sjokolade.. ;-) under/etter fødsel :)
Ellers hadde jeg nok bedt om å få være der en dag etter fødsel uansett hvor fullt det er - å få lov til å slappe litt av alene uten to barn og mann og hus som vil ha mammaen på plass "i virke" igjen! :p Lykke til! :)
 
Ja, sikkert lurt å bare pakke bagen som vanlig. Ikke ta med for lite heller. Jeg tok med for lite til meg selv denne gangen som sist, så mannen måtte kjøre hjem for å hente mer;) Det viktigste for meg var behagelige klær til natten som er lette å amme i, og ekstra singleter/tshorter da jeg ble veldig varm både på natten og dagen. :) masse lykke til med det forestående! :)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Back
Topp