Noen tips....?

TGIF

Forelsket i forumet
Til å holde seg våken? Er i uke 31, og trettheten vil ingen ende ta i denne graviditeten.. føler jeg har gått som en zombie siden oktober.. og d er noe vanskelig å holde tritt med skolen da..

Er også insane lite konsentrert, og detter ut hele tiden av det jeg holder på med.. noen som har noen tips? Jeg har prøvd å ta blunder, gå ut å ta litt frisk luft, hyppige pauser, litt kaffe, avspenningsøvelser.. ja... Er KJEMPE HAPPY for tips for å holde seg våken og holde litt mer på konsentrasjonen, eksamenstiden er rett rundt hjørnet.... :)

Har akkurat hellet i meg en boks med Red Bull, fordi jeg var så slapp og energiløs. Har spist 4 knekkebrød også, og det hjelper jo på energien. 
Men det er jo ikke langvarige løsninger. Men i dag hjalp det meg i hvert fall. 

Hm, så man kan drikke red bull når en er gravid? Alltid trodd d var en nei ting, men kanskje en liten løsning akkurat nå.. spiser i grunnen godt fortiden, hehe, så energien er der vertfall :)

Mener bestemt at energidrikker som red bull bør unngås i graviditeten. 

Står på alle enregidrikker at gravide og de som ammer ikke skal drikke det.
Så det ville jeg holdt meg unna .... 

Godhjerta skrev:
Har akkurat hellet i meg en boks med Red Bull, fordi jeg var så slapp og energiløs. Har spist 4 knekkebrød også, og det hjelper jo på energien. 
Men det er jo ikke langvarige løsninger. Men i dag hjalp det meg i hvert fall. 

Det skal mn jo absolutt ikke gjøre når man er gravid.....

EBmam skrev:
Hm, så man kan drikke red bull når en er gravid? Alltid trodd d var en nei ting, men kanskje en liten løsning akkurat nå.. spiser i grunnen godt fortiden, hehe, så energien er der vertfall :)

Nei det tror jeg virkelig ikke. 
Ser at jeg var litt for rask til å svare.
Men det hjelper på energien å få i seg litt mat også. Redbullen var for meg.  ;-)

Det er ikke anbefalt koffein, så hva annet man skal bruke for å få energi er ikke lett. Kanskje øke aktivitetsnivået?

Men jeg hadde ikke klandret noen for å ha tatt seg en redbull/drukket koffein (sien man er inne på temaet). Man vil jo gjerne fungere!

Back
Topp