Noen tips?

Søtnos*

Glad i forumet
Jeg skal til jordmor i morgen og kom på nå at jeg må ha med urin  Jeg har alltid hatt sånne fra apoteket som jeg har brukt, men det har jeg ikke nå.

Hva tisser dere på ?

Har du ett lite syltetøy glass eller lignende? De er vandt med mange rare påfunn når man kommer med urinen:)

Enda_en? skrev:
Har du ett lite syltetøy glass eller lignende? De er vandt med mange rare påfunn når man kommer med urinen:)

Ha ha, ja de er vel det

baby2 skrev:
Jeg brukte en liten oppbevaringsboks, hadde også glemt å kjøpe glass.

jeg har bare sånne store til å fryse ned syltetøy... Har ikke så veldig lyst til å bære på den ned dit heller Ha ha

Sist gang brukte jeg en boks hvor det hadde vært omega 3-kapsler i, en annen gang en c-vitamin boks :P hehe! Fort gjort å glemme å kjøpe glass :)

Skogsdyret skrev:
Sist gang brukte jeg en boks hvor det hadde vært omega 3-kapsler i, en annen gang en c-vitamin boks :P hehe! Fort gjort å glemme å kjøpe glass :)

Det var smart. De boksene blir alltid kastet når de er tomme og de er lett å tømme hvis det er krise på et uringlass. På legekontoret mitt var de vandt til å få urin i mye rart, og mitt eksempel på oppbevaringsboks var ikke av de rareste påfunnene!!!!!

Vet om flere som bruker tomme syltetøyglass, paracetboks o.l. Bare Husk å koke det du skal ha urinen på først ;)

I forrige svangerskap glemte jeg alltid å få ekstra glass, så da tisset jeg bare i sånne engangsglass på toalettet hos jordmor rett før timen.

Shauri skrev:
I forrige svangerskap glemte jeg alltid å få ekstra glass, så da tisset jeg bare i sånne engangsglass på toalettet hos jordmor rett før timen.

Det gjorde jeg og

Jeg brukte sånn kopper med lokk til å fryse morsmelk i, noen ganger.. :P

Mange gode forslag her , takk jenter! Jeg fikk dratt med meg pisset ned
Jeg var der inne i en time, og ho hadde veldig fokus på forrige svangerskap. Vi hørte på hjertelyd og det var så nydelig å høre

Back
Topp