Noen tips?

lennypenny

Forumet er livet
VIP
September 2012
Jeg har ingen matlyst,ikke kvalm eller noe...Bare at alt som er spiselig byr meg imot.
Har alltid elsket sjokolade og potetgull av søtsaker,nå orker jeg ikke tanken en gang!

Og mat, hmm... Klarer å få i meg 1 yoghurt hver dag, og såvidt litt brød med smør.
Blir uvel av tanken, og er ikke sulten....

Men,dette kan vel ikke være bra ? Har dere noen forslag til hva jeg kan gjøre?
Hvis vi spiser middag, sitter jeg bare å piller i maten, og spiser kanskje 2-3 biter..
Kjenner jeg er veldig trøtt og sliten, og ekstremt lavt blodsukker:(

Er dere også slik?
Forrrige gang, var jeg konstant sulten og våknet om natten og måtte spise de 3-4 første mnd..

Jeg har vært skikkelig dårlig da så har ikke spist av pga det..Men nå som jeg føler meg bedre følger liksom ikke apetitten med.. middagene er værst.. pirker som du gjør og får i meg et par biter.. spiser 2 skiver til frokost men smaker pyton. Lunsj prøver jeg å ta ute, kan omtrent bare være en bolle... men maten smaker værst hjemme.

aner ikke hva en skal gjøre for å få apetitten tilbake, men man må nesten bare true noe i seg for man kan jo ikke gå uten mat..

var sånn sist, og litt sånn nå og. helt forferdelig når all mat må tvinges ned :( gikk over litt etterhvert for min del.
men mens det pågikk fant jeg ut at jeg måtte ha enkel mat lett tilgjengelig sånn at når jeg ble sulten, kunne jeg jkapt spise litt. om det så ble bare to biter, så er det mer en ingenting. og to biter litt senere osv.
f.eks så orket jeg ikke å smøre brødskiver det ble for mye når mat ikke var fristende, men ferdig påsmurt kunne gå bedre.

klarer du is eller annen type godis, juice hva som helst bare du får i deg litt, for meg ble det verre jo mindre jeg fikk i meg i løpet av dagen.

Back
Topp