noen tips...?

ma81

Flørter med forumet
Noen som har noen tips om hvordan man får tatt seg en dusj i løpet av dagen??! Klarer ikke å få meg til å gå fra et sovende lillegull for å ta en dusj... Får heller se ut som en dass når pappa kommer hjem fra jobb... [&o]

Jeg pleier enten å ha Marcus i lekegrinda si på stua om han sover eller om han er våken og jeg MÅ ha en dusj så setter jeg han i bilstolen og tar han med på badet. :P

Jeg passer bare på å ha på vifte på badet så det ikke blr varmt eller for mye damp på badet. ;)

Om Mikkel sover tar jeg med babycallen på badet når jeg dusjer.
Er han våken setter jeg han i bilstolen og tar med den inn på badet[;)]

sover han ligger han i leandervuggen sin, i sengen vår eller på sofaen.
Er han våken sitter han i Baby Bjørn vippestolen sin og følger med på at jeg dusjer[:)]

husker jeg slet med det samme med førstemann! [:D] Er litt mindre redd for å gå ifra nå med nr2 merker jeg og la henne ligge mer alene [:)] Men stort sett er hun med og ligger på stelleputa på gulvet på badet mens jeg dusjer. Er hun urolig får hun ligge på magen der mens jeg dusjer og holder et øye med henne samtidig [:)] Er ofte roligere når hun ligger på magen denne jenta....

Jeg legger stellematta ned på gulvet på badet, og der ligger Nikolai å titter rundt og hører på at jeg dusjer [:)]

Jeg dusjer stort sett på kveldene, men det er fordi jeg har to små som vil være med på badet. Vi har ordnet en egen kasse hun kan sove i på badet, så jeg legger henne der når jeg dusjer. Eller jeg lar henne sove på stellematten på gulvet, hvis jeg er helt sikker på at ikke storebror kan komme og "kose" med henne.

Da storebror var mindre satte jeg opp badedøren, og satte lekegrinden hans i døråpningen. Ellers kanskje du kan prøve en vippestol eller et leketeppe på gulvet hvis babyen er våken?

ORIGINAL: mettemor!

husker jeg slet med det samme med førstemann! [:D] Er litt mindre redd for å gå ifra nå med nr2 merker jeg og la henne ligge mer alene [:)] Men stort sett er hun med og ligger på stelleputa på gulvet på badet mens jeg dusjer. Er hun urolig får hun ligge på magen der mens jeg dusjer og holder et øye med henne samtidig [:)] Er ofte roligere når hun ligger på magen denne jenta....

quoter denne eg, for er ganske likt her. Bortsett fra det med å ligge på magen, han ligger stort sett ganske fornøyd på ryggen og ser på lysa i taket mens eg dusjer. Og da hender det at eg også har søstera me, men ho har det som regel veldig gøy i dusjen sammen med meg. Alenetid i dusjen blir det ganske skjeldent... [8|]

Liv-Marion er mye våken så hun blir som regel med på badet i vippestolen eller vognbaggen . Hun elsker lyden av dusjen så det går som regel greit .

Har ikke det problemet.. jenta mi sover hele tiden hehe.. men ta med stellematte eller vippestol så sitter de å følger med[:)]

Back
Topp