noen tips?

chrichri

Forumet er livet
noen som har tips for å få dvd`er opp å gå igjen. Trygve har lageten del riper i de, så vi har noen som bare hakker... utrolig irriterende!

gutten bytter dvd selv, så kommer fort fett og riper. Har vaska de i Zalo, så fettflekkene er borte da...

Da tror jeg ikke det er noe håp for de.....[&o][8|][;)]

ORIGINAL: chrichri

noen som har tips for å få dvd`er opp å gå igjen. Trygve har lageten del riper i de, så vi har noen som bare hakker... utrolig irriterende!

gutten bytter dvd selv, så kommer fort fett og riper. Har vaska de i Zalo, så fettflekkene er borte da...

Min søster som har en giganerd til mann har fortalt meg at det å vaske cd-en med vann og tørke med speilklut eller lignende, så smøre på med tannkrem (faktisk!) og smøre godt ut før den vaskes igjen og tørkes igjen - skal virke[8D]. Har ikke prøvd selv men du kan[:D]

d var det jeg var redd for[&o]

æsj, kan de ikke finne opp noe som er umulig å ripe opp da[8|]hehehe... eller at jeg fjerner de, slik at ikke trygve når opp[;)]

du har svart samtidig som meg så derfor sier jeg - se opp - i tilfelle du gikk glipp av svaret mitt[:D]

ORIGINAL: Tjukkaaa

ORIGINAL: chrichri

Min søster som har en giganerd til mann har fortalt meg at det å vaske cd-en med vann og tørke med speilklut eller lignende, så smøre på med tannkrem (faktisk!) og smøre godt ut før den vaskes igjen og tørkes igjen - skal virke[8D]. Har ikke prøvd selv men du kan[:D]

løper for å teste[:D][:D][:D][:D][:D] takktakk takktakk!

tror ikke det er noen håp for "brannmann sam", den ble litt bedre, men den er såpass dårlig at den stopper seg selv...

takk for tipset tjukka... [;)]

Back
Topp