noen tips?

stjernepia

Betatt av forumet
Dattra mi på 12 dager vil ikke sove i egen seng, hvis hun allerede sover gjør hun det! Det varer jo bare 1-3 timer før hun skal ha mat igjen.

Noen tips får og få henne til å sove?

huff.. gutten vår sov best i senga hos oss på sykehuset, men når vi kom hjem så har han ville ligge inne hos oss i egen seng..
dytter for det jeg[:)]

Lurer på det samme selv! Gutten min liker heller ikke å sove i sin egen seng i noe lenger tid..[8|]

Prøv å gjør den litt "lunere" med å rulle en håndduk, ett pledd el. lignende for å gjøre den litt mindre.
De er jo vant til å ligge på liten plass [:)]

Har slitt med det samme her også. Vugga liker han ikke, mens vogna går det helt fint å ligge i. Merkelig det der...
Men har i allefall latt han få ligge inntil meg til han sovner, for så å flytte han over i vogga om natta. Jeg orker ikke styre med å roe han ned når han blir lagt i våken tilstand i vogga... [8D] Sikkert noen som mener dette er dumt, å venne han til dette, men tenker at vi får ta det den dagen det kommer. Det viktigst for oss nå er å finne rutiner som funker for oss

ta en skjorte du har hatt på deg og legg sånn at han kan "lukte" deg! det hjalp på sønnen min når han var liten og skulle sove i egen seng!

Back
Topp