Noen tips?

Millisen

Forelsket i forumet
Er så sliten hele tiden at jeg vil bare gråte![8D] Vil bare sove, har ikke energi til å gjøre noe som helst, blir jo lei meg når jeg må på do bare,for at jeg må gå opp trappa[8D]

Er det noe man kan gjøre? Prøver at dette ikke skal være klaging altså,for jeg er egentlig bare overlykkelig over alt man merker, men alt er jo så krevende for tiden![:)]

Dra deg selv opp fra sofaen å gå deg en tur. Bruker man litt energi, får man energi. Sitter man i ro hele dagen, blir man slapp ;)

ORIGINAL: rita.

Dra deg selv opp fra sofaen å gå deg en tur. Bruker man litt energi, får man energi. Sitter man i ro hele dagen, blir man slapp ;)

Vært på tre turer med hundene i dag, og sover tre ganger på sofaen[8D] Virker som en vond sirkel dette! Hehe[:)]

Men takk for tips[:)]

He he :) Men da kommer det seg sikkert :)

ORIGINAL: *Hemmeligheten*

ORIGINAL: rita.

Vært på tre turer med hundene i dag, og sover tre ganger på sofaen[8D] Virker som en vond sirkel dette! Hehe[:)]

Men takk for tips[:)]
Jeg tenker helt motsatt jeg da, og synes ikke det er rart at du er sliten hvis du har vært på tre turer i dag. De første månedene er det vanlig at koppen sier i fra at du trenger mer hvile, og jeg tror det beste er å prøve å hvile mest mulig. Legge deg tidligere, og helst finne tid til å hvile middag.

er vell helt vanlig å være ekstra trøtt/sliten første 3 mnd av svangerskapet tror jeg.. husker iallefall fra sist, da sovna jeg i 9 tiden hver kveld i begynnelsen:) men det vil mest sannsynli bli bedre etterkvart:)

ORIGINAL: *HelloKitty*

er vell helt vanlig å være ekstra trøtt/sliten første 3 mnd av svangerskapet tror jeg.. husker iallefall fra sist, da sovna jeg i 9 tiden hver kveld i begynnelsen:) men det vil mest sannsynli bli bedre etterkvart:)

Signerer denne ja

Back
Topp