Noen tips, triks og råd?

Novembermammaen

Prins. nov. 2011 - Lille spire nov. 2014 <3
Novemberlykke 2015
Hva gjør dere for å øke sjansene for å bli gravid? Var så sikker på at det skulle klaffe denne gangen, så skuffelsen var stor da tr kom i går. Brukte 14 mnd for å få det til å klaffe sist.. Har regelmessig mens, kontroll på EL og svømmerne er supre. Så hvorfor klaffer tar det då lang tid? :smiley-angry017

Denne måneden drakk jeg grapefruktjuice før el og spiste ananas etterpå [emoji85]
Vi får se om det funka eller om det bare er en luring.

Jeg tempet og brukte EL-tester for å være sikker på EL. Vi hadde sex i tre dager før EL, dagen for EL og dagen etter. Utenom det brukte jeg ingen kjerringråd denne pp’en hvor det klaffet.
Men har passet på å være aktiv, pleie forholdet, spise sunt, minst mulig sukker og tok «Gravid»-multivitamin :)
Ikke minst så følte jeg endelig en slags ro og tro på at denne gangen skulle det gå. Hadde den følelsen helt fra starten av pp’en. Sprøtt, og kan jo bare være tilfeldig såklart.

Mener noen har snakka om yam ? Fås på helsekoste . Var et opplegg en måtte følge så ville googlet d. Ellers er jo d beste tipset å stresse ned. Stress er ikke bra i en slik situasjon men heller ikke lett å unngå. Heller ikke drikke store mengder koffein.. håper d klaffer for dere snart [emoji171]

Back
Topp