Noen tips til navn på frisør salong jenter?

En liten hemmelighet

Blir kjent med forumet
Hei hei!

Jeg går med en liten Grûnder i magen, og trenger noen tips til et bra navn til en frisør salong:) :anyone
 
Hmm.. Jeg har et, men det skal jeg nok bruke selv etterhvert:) Det er jammen ikke lett med slike navn!
 
jeg skjønner ikke helt spørsmålet jeg... hihi. hva har babyen din med frisørsalongen å gjøre?
 
jeg skjønner ikke helt spørsmålet jeg... hihi. hva har babyen din med frisørsalongen å gjøre?
Man må jo ikke bare skrive om babyer, bare fordi det er et terminforum. :)
Til HI; beklager, jeg har ingen anelse. :)
 
Man må jo ikke bare skrive om babyer, bare fordi det er et terminforum. :)
Til HI; beklager, jeg har ingen anelse. :)

har jeg sagt at man bare har lov å skrive om babyer her?

hun skriver at babyen i magen er en liten grunder og at hun trenger navn. Så da skrev jeg at jeg ikke skjønte spørsmålet og mente med det om hun ville ha navn til babyen eller til salongen!
 
har jeg sagt at man bare har lov å skrive om babyer her?

hun skriver at babyen i magen er en liten grunder og at hun trenger navn. Så da skrev jeg at jeg ikke skjønte spørsmålet og mente med det om hun ville ha navn til babyen eller til salongen!
Fnis, jeg leste ikke spørsmålet på den måten, så skjønte ikke helt kommentaren din. :p
 
Noe kort og enkelt kanskje, som folk husker.. Ellers er det vel gjerne viktigere at man får et godt renome enn hva salongen heter?:p
 
har jeg sagt at man bare har lov å skrive om babyer her?

hun skriver at babyen i magen er en liten grunder og at hun trenger navn. Så da skrev jeg at jeg ikke skjønte spørsmålet og mente med det om hun ville ha navn til babyen eller til salongen!

tuller du eller? Hun skriver at hun går med en grunder i magen hvilket betyr at hun har planer om å starte opp en bedrift! Ikke at babyen er en gründer??
 
Lær meg i hjel jenter.. xsmile2 Jeg skjønner at spørsmålet kunne misforståest når dere ser det slik. Men jeg mente ikke babyen..
Det var meg selv ja:) Bare ord spill:) heheheh
 
Back
Topp