Noen tips til hva jeg bør gjøre?

Hvem? Jeg?

Andre møte med forumet
Det er ei stund siden sist jeg var gjennom dette. Og uansett er alt annerledes enn den gangen. Nå er jeg 10+4, har gått ned ca 5 kg, pga kvalmen. Jeg spiser ett til to måltider ila dagen, og da kaster jeg opp noe av de. Når jeg hoster, noe jeg gjør mye av pga forkjølelse og bivirkning av en medisin (tror jeg), får jeg ubehag "der nede". Ikke akkurat inni magen, men det kan likne på et drag der. Har ikke vært til legen enda, da jeg ikke fikk time før om 2 uker. Men jeg er litt bekymra, for vekta, jeg trenger jo å gå ned, det er ikke det, men tenkte ikke jeg skulle gå ned nå.... og for at det er ubehag der nede, kjennes ut som mensubehag også til tider. Så er jeg bekymret for jobbsituasjonen min. Jeg er sykepleier, det kan bli noen tunge løft, for å si det mildt. Det er antibiotika å blande ut, selv om jeg har lurt meg unna det for det meste. Har blandet ut 2-3 ganger, med full mundur på meg.... Noen som har noen tips til og råd eller gode opplysninger til meg[8|]
 
Føler med deg!!!! Har vært ekstremt plaget med kvalme i 9 hele uker!!! jeg er i min 15 uke nå. Er også sykepleier, men for tiden sykemeldt pga mine plager. Har i tillegg til kvalme fått problemer med magen, så jeg måtte ta en gastroskopi på onsdag!!! Helt for jævli!! Men jeg kaster ikke opp, har problemer med det.

Fikk Afipran i går av legen, og jeg ble et nytt menneske!!! prøv det du også!!! Føler sånn med deg....

Lykke til!!
 
Back
Topp