Noen tips til babycall?

Neonet sine. Veldig fornøyd med den vi har hatt og vet andre å er det

Neonate! Kjempefornøyd med de. God lyd, god dekning, viser temperatur der barnet ligger. Kan koble til flere babyenheter. Liten og hendig :)

Signerer alle de over her :)

Definitivt neonate

Vi har både philips avent og neonate. Til forskjellig bruk.
Philips har MYE bedre lyd, vi har den på soverommet fast. Ulempen er at den ikke er noe å drasse med seg ut i vogn osv.
Neonate er veldig praktisk å ha i vognen, med på tur, ved overnatting etc.

Vi har både philips avent og neonate. Til forskjellig bruk.
Philips har MYE bedre lyd, vi har den på soverommet fast. Ulempen er at den ikke er noe å drasse med seg ut i vogn osv.
Neonate er veldig praktisk å ha i vognen, med på tur, ved overnatting etc.
Vår neonate har veldig god lyd. Vi pleier aldri bruke full volum på den

Vi er også veldig fornøyd med vår neonate. Vi valgte den pga bruken vår som tilsier at det er mest praktisk for oss med en babycall på batteri, fremfor å måtte ha den i stikk-kontakten. Hjemme bruker vi den stort sett når han sover ute i vogna, eller når vi sitter ute på verandaen om sommeren og han er lagt for kvelden. Den er også kjekk å ha med på farten og på reise, da den er liten og hendig og har veldig god batterilevetid.

Det er så fint når det er så og si enstemmig om hva som blir anbefalt :)
Går for neonate her fordi vi har hørt bare bra om den.

Ja, signerer også på neonate. Vi kjøpte en brukt, den har litt dårlig batteri, så må lades en del, men er likevel veldig fornøyd :)

Vi må ha ny denne gangen. Mannen mistet den vi hadde til de to forrige i do :laughing001

Da brukte vi supernova og vi var veldig fornøyd med den. Den var best i test i 2011 når vi kjøpte den :) (den overlevde doturen, men batteriet ble dårlig av det)

Vi har philip avent, og er kjempe fornøyd med den. Den er trådløs begge enhetene, god lyd og bra dekning på Den vi har kan vi også prate i våres del når babyen skriker. Det er melodi for å beroligge babyen i babyenheten og et lite lys på det for å se den i mørke.

Hvordan er «dekningen» på disse?
Tenker det må være greit å ha en som jeg kan ha i lomma når jeg lufter hunden ( ikke tur altså, bare tisse kjapt ) eller kaster søpla, mener jeg leste at det var noen som ikke ga fra seg lyd når de mistet dekningen liksom.. eller, ikke dekningen men kontakten med den andre?

Tenker det må være greit å ha en som jeg kan ha i lomma når jeg lufter hunden ( ikke tur altså, bare tisse kjapt ) eller kaster søpla, mener jeg leste at det var noen som ikke ga fra seg lyd når de mistet dekningen liksom.. eller, ikke dekningen men kontakten med den andre?
Neonate gir hvertfall lyd fra seg når den ikkje har kontakt.og har god rekkevidde.

Neonate gir beskjed når den mister kontakten.
Ganske god dekning. Igår sov mino 2 andre etg og vi var ute på framsiden av blokka og så på fyrverkeri. Neonate kommer som regel ut blant de beste i test på rekkevidde og kan ha opptil 700meter ifølge testene

Neonate med kamera, god lyd og dekning. Video fungerer i alle fall 20 meter nedover gata, lyd mye lenger.. så ikke noe problem å lufte hund utenfor hagen :)

Den jeg har også gir bra lyd i fra seg når den ikke har dekning og har god rekkevidde på den i tillegg.

Back
Topp