Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vår neonate har veldig god lyd. Vi pleier aldri bruke full volum på denVi har både philips avent og neonate. Til forskjellig bruk.
Philips har MYE bedre lyd, vi har den på soverommet fast. Ulempen er at den ikke er noe å drasse med seg ut i vogn osv.
Neonate er veldig praktisk å ha i vognen, med på tur, ved overnatting etc.
Neonate gir hvertfall lyd fra seg når den ikkje har kontakt.og har god rekkevidde.Hvordan er «dekningen» på disse?
Tenker det må være greit å ha en som jeg kan ha i lomma når jeg lufter hunden ( ikke tur altså, bare tisse kjapt ) eller kaster søpla, mener jeg leste at det var noen som ikke ga fra seg lyd når de mistet dekningen liksom.. eller, ikke dekningen men kontakten med den andre?
Neonate gir beskjed når den mister kontakten.Hvordan er «dekningen» på disse?
Tenker det må være greit å ha en som jeg kan ha i lomma når jeg lufter hunden ( ikke tur altså, bare tisse kjapt ) eller kaster søpla, mener jeg leste at det var noen som ikke ga fra seg lyd når de mistet dekningen liksom.. eller, ikke dekningen men kontakten med den andre?
Den jeg har også gir bra lyd i fra seg når den ikke har dekning og har god rekkevidde på den i tillegg.Hvordan er «dekningen» på disse?