noen tips mottas takk

gitarprinsessen

Andre møte med forumet
jeg lurer litt på om jeg skal synge i bryllupet til noen som skal gifte seg, som en overraskelse. ville dere likt det? og hvilke sang kan jeg synge? noen som har ett godt tips til en lett og fin sang som jeg kan synge og spille gitar til selv?

Har du snakket med noen i familien til brudeparet eller forloverene og hørt hva de tror brudeparet syntes om dette? Og presten burde jo få beskjed slik at han kan legge dette inn i tidsskjema for vielsen. :)

"The Final Count Down"[:D] hehe neida.. søt tanke å synge for dem da! det hadde jeg satt stor pris på ihvertfall[:)]

ORIGINAL: Trone

Har du snakket med noen i familien til brudeparet eller forloverene og hørt hva de tror brudeparet syntes om dette? Og presten burde jo få beskjed slik at han kan legge dette inn i tidsskjema for vielsen. :)

borte

"From this moment" med shania twain?[8|]

"when a man loves a woman"[:D][;)][8D]

skal du synge i kirken/vielsen eller etterpå i selskapet??
jeg satt pris på sang=)

ORIGINAL: kkaasa

skal du synge i kirken/vielsen eller etterpå i selskapet??
jeg satt pris på sang=)

jeg vil synge i selskapet. det er ingen som vet om det. så hadde vært gøy å overraske de. men vet liksom ikke om de vil bli glad eller hva. ville dere satt pris på det?

ORIGINAL: *LillePipp*

From this moment

from this moment var ett godt tips. takk for det. kanskje jeg skal prøve meg på den. må begynne å øve snart jeg da

Kjenner du de godt da?
(kusine, søsken, god venninne, e.l?)

Jeg hadde blitt glad om min venninne hadde overrasket med en passende sang under selskapet i mitt bryllup![:)]

Kjenner du de godt da?
(kusine, søsken, god venninne, e.l?)

Jeg hadde blitt glad om min venninne hadde overrasket med en passende sang under selskapet i mitt bryllup![:)]

søsteren til bruden

Så lenge du finner en passende sang og har fin stemme tror jeg de blir veldig glade [:)]

den sang en kolega i kirken i vårt bryllup, nyyyyyyyyyydelig sang... var ikke et tørt øye i kirken [:D][:D]

Min venninne sang for meg da jeg giftet meg. Jeg ante ingen verdens ting og det var den beste bryllupsgaven jeg noensinne kunne få!!! Hun sang Bette midlers "the rose" som jeg elsker......... begynner å grine bare jeg tenker på det ....Definitivt et minne for livet!!

Kjør på! lykke til!![:D]

ORIGINAL: Luremus

Min venninne sang for meg da jeg giftet meg. Jeg ante ingen verdens ting og det var den beste bryllupsgaven jeg noensinne kunne få!!! Hun sang Bette midlers "the rose" som jeg elsker......... begynner å grine bare jeg tenker på det ....Definitivt et minne for livet!!

Kjør på! lykke til!![:D]

takk for det. lurte på om jeg skulle finne ut hvem som skal spille i bryllupet deres om de heller kan spille og jeg synger.

Back
Topp