2søte
Gift med forumet
Veslesnuppa har hatt diaré nå siden 2. januar. Hun virker i bra form ellers, ingen surving og godt humør, ikke feber eller noe sånt. Hun har nå fått 4 hjørnetenner på den tida også da, så vi har tenkt at det er pga det. Men hun får jo ikke være i barnehagen nå. Har vært hjemme 7 dager siden jul så er godt sånn sett at jeg er hjemme sykmeldt. Jeg bare orker ikke lenger nå, er en grunn til at de har barnehageplass liksom. Det har liksom gått litt i sirkel i januar. Begynner å bli bedre igjen, reiser i barnehagen, blir dårlig og vi må hente og er da hjemme et par dager, og så starter det pån igjen. Hun spiser greit. Hadde en dag hun ikke ville ha så mye mat, men skjønner det godt for på kvelden så jeg tennene som hadde kommet gjennom. Ellers har matlyst også vært som vanlig.
Så spørsmålet. Hva kan dette skyldes? Hun virker jo i god form ellers. Kan det være tenner? Noen som har tips? Vi har forøvrig prøvd å gi henne loff uten skorpe, blåbærsaft, kutte ut melk uten at det har hjulpet noe.
Er helt utslitt (som om jeg ikke var det fra før). I dag ringte de 8.15. Da hadde hun vært i barnehagen 1 time og hadde bæsjet seg ut to ganger, ene gangen gjennom alle klærne. Så måtte hente henne, og da skulle så klart storesøster være med, så er her nok en gang med to snupper hjemme. [:(]
Så spørsmålet. Hva kan dette skyldes? Hun virker jo i god form ellers. Kan det være tenner? Noen som har tips? Vi har forøvrig prøvd å gi henne loff uten skorpe, blåbærsaft, kutte ut melk uten at det har hjulpet noe.
Er helt utslitt (som om jeg ikke var det fra før). I dag ringte de 8.15. Da hadde hun vært i barnehagen 1 time og hadde bæsjet seg ut to ganger, ene gangen gjennom alle klærne. Så måtte hente henne, og da skulle så klart storesøster være med, så er her nok en gang med to snupper hjemme. [:(]